CITAT (AvalonC @ 16-06-2005, 22:19)
Ja visst är KompisKn*ll ett jättefult ord... Det låter så billigt...
Men ja ja... alla har vi varit unga och velat testa på olika saker... eller hur???
(jag har uppnått den otroligt intelligenta och erfarna åldern 24.... *ler*)
Tack för era tips, men att berätta för min väninna är helt otänkbart, uteslutet och än en gång otänkbart...
Jag vet att han inte kommer vara otrogen mot sin flickvän, det är bara mig *suck* som han är ute efter...
Och alla män tänker inte med det som de har mellan benen, men jävligt många styrs av det...
Kanske skulle man be feministpartiet få igenom en lag om "att kvinnor lagligt kan kastrera efterhängsna män med två tegelstenar"...??? *ler*
Du gör ditt val ohc tar konsekvenserna av dem.
Det är väl inget att ha haft ett KK. So what!! Finns de som KKar jämt och ständigt och tycker det är bra. Du har råkat göra det med en person som sedemera visar sig vara knepig i huvudet. DÄR ska du absolut sätta P!! Jag tycker du ska läsa vad du skrivit och sedan ta dig en allvarlig funderare på hur allvarligt du egentligen tycker att situationen är. Såsom jag ser det så finns det allvarliga inslag. Antagligen är killen så utstuderat elak och helt enkelt håller på och tjafsar med dig för att han tycker det är kul att se din reaktion och inte har en tanke på att göra dig fysiskt illa. Eller så kan killen promenera över sin gräns och gå kanske det inträffar tråkigheter värre än du upplever nu.
Förresten som en parentes här. Så mycket bullshit det sägs om folk emellan och så mycket tjafs det har varit så tycker jag inte alls att det föreligger några moraliska betänkligheter att skriva knulla. Att knulla är inte alls fult förrän man sätter in det i ett sammanhang där själva handlingen inte upplevs bra.