CITAT (tomas99 @ 17-06-2005, 07:41)
Jag tycker inte att man ska ha sådana kompisar....om man pippar så ska det vara för att man tycker om varandra och inte för man är kompisar.
Sedan till problemet ja du ska tala om det för din värninnan vad som har varit och hur det är nu.
Jaja, det finns ju hundra anledningar varför man har KK-förhållanden. Ett är ju att man inte är kär men k*t... De flesta är ju småsugna fast man inte är i ett förhållande...
Oftast är ett KK en kille/tjej man inte varit kompis med innan, man träffas och båda tänder och har en engångsgrej som sen utvecklas till ett KK-förhållande, ingen vill ha en djupare relation, utan är helt och fullt nöjda med att tumla runt i sänghalmen då och då.
Jag hade ett sådant förhållande när jag var singel. Vi åkte till varandra efter blöta utekvällar (men vi festade aldrig på samma ställe...) och hade myspys, enkelt och praktiskt tyckte jag, slippa ragga bara för den saken!

. Men det tragiska var att han efter 8 månader berättade att han blivit kär i mig... Det var ju inte vad jag hade förväntat mig... Så då var jag tvungen att vara ärlig och krossa hans stackars hjärta. Tyckte jättemycket om honom, men inte på
det sättet.
Så, sålänge båda vet och är med på hur det ska vara är allt ok, men om den ena känner sig utnyttjad, eller har mer känslor än den andre, då blir det genast jobbigare...
Måste bara säga att jag aldrig, aldrig aldrig skulle ha sex med en
killkompis, ifall inte båda upptäckt att vi faktiskt blivit kära i varandra och vågar riskera vänskapen... men aldrig skulle jag ha KK med en Kompis.