Jag hade ett KK-förhållande med en man för tre och ett halvt år sedan. Efter det blev han ihop med en väninna till mig. De är fortfarande tillsammans och hon älskar honom jättemycket.
Sedan 2 och ett halvt år tillbaks så är jag och min pojkvän jättelyckliga tillsammans.
Nu till ormen i paradiset: Den mannen som jag hade KK-förhållande med FATTAR INTE ATT JAG INTE VILL HA HONOM!!!!!
Jag har sagt ut i klartext till honom att "han äklar mig" och att "vi ALDRIG mer kommer att ha något gemensamt förutom min väninna". Men han fattar inte... Vad ska man göra???
Givetvis så känner min pojkvän till detta och han önskar inget heller än att klä mitt EX-KK med massa blåmärken. Men jag säger nej eftersom jag inte vill att min väninna ska få veta något om vårat tidigare "förhållande". Jag svarar inte längre i telefonen om det är hemligt nr för då kan det vara han, jag vågar inte öppna dörren när jag är ensam hemma, och håller alltid alla dörrar låsta eftersom han gått runt och kännt på dörrarna för att försöka komma in. Jag vågar inte heller åka till min väninna eftersom han är så jävla fräck att han stöter på mig även när det är folk runt omkring...
Än en gång... VAD GÖR MAN ÅT DET???? HUR FÅR MAN TRÖGA MÄN ATT FATTA ATT MAN INTE VILL HA MED DEM ATT GÖRA???
(Att hota med att berätta för min väninna funkar inte, eftersom han vet att även jag vill hålla det hemligt, det hela hände ju före deras tid tillsammans.)
--------------------
Marleen: -----> Black_lady17@hotmail.com 
|