CITAT (shiva @ 18-06-2005, 11:28)
Men hallå, det var ett skämt. Historien är inte sann. Ville bara ge igen lite på skoj, efter tidigare komentarer hurvida killars hjärna är placerad uppe eller "nere" eller om vi har två?
Magnus
Aha, ursäkta mitt långa och onödiga inlägg då

men vad det gäller flickors språk så håller jag tyvär inte med den romantiska som sa att det är "gulligull" i omklädningsrummen. varför ska ett omklädningsrum vara mer romantiskt än verkliga livet, som omgivningen får höra (antingen dom vill eller inte)? taget ur verkliga livet då jag flanerade i staden med "farsor på stan" Flicka 1 ; Fy fan, den här cidern smakar k*k, Flicka 2 ; Åh, smakar den k*k så vill jag ha. Detta ska alltså föreställa att vara flickor i 19-20 årsåldern. Okey att flickorna inte så ofta är grova i munnen då det kommer till sexuell aktivitet, men då är dom däremot ganska blassé istället. Dom snackar om att strula men nån, strula har en mängd innebörder beroende på vad som sas i meningen innan (det liknar rena grekiskan för mig) Strul kan således innebära ; flirt, puss, kyss, hångel, oralsex eller vanligt samlag. Alltså ett ganska luddigt begrepp. Men könsord är dom deffinitivt inte sparsamma med, man häpnar över att såna ord över huvud taget kan slippa ur munnen på små änglalikat söta flickor.