Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Tom inuti, Mamma finns inte mer
          Boxer
          Inlägg 17-06-2005, 22:58
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 234
          Medlem nr: 4 038

I söndags morse dog min älskade mamma oväntat, i ambulansen på väg till en operation för att få bort en stor propp i lungorna.

Allt känns så futtigt och oviktigt.

Jag som annars är en sån känslomänniska, är bara tom inuti.

Hur 17 hittar man tillbaka?

--------------------
          Allt är relativt. För en mask är det en större avkoppling att gräva i den hårda jorden än att vara med och fiska.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Maria i Helsingb...
          Inlägg 18-06-2005, 10:47
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 2 142
          Medlem nr: 2 667

Jag skulle vilja påstå att man inte gör det, hittar tillbaka, man hittar till något annat......

Hon som alltid funnits där är oåterkalleligt borta. Man är moderslös. KAN NÅGON STANNA VÄRLDEN OCH TIDEN, MIN MAMMA FINNS INTE MER!
          Men tiden och världen fortsätter snurra och man fattar inte hur det är möjligt. Är ett människoliv inte värt mer för resten av världen? Hon var faktiskt min mamma, en av de mest betydelsefulla människor jag känner......

Med tiden fylls tomheten i bröstet av smärta och sorg. Alla har sitt sätt att ta farväl, släppa taget och låta minnena ta plats. En dag är man glad att tiden rullar på och att världen inte stod stilla - den där gången när chocken höll en i ett förlamat grepp. Med tidens gång blir man också starkare. Med tiden lär man sig att acceptera det obegripliga. Med tiden blir det inte lättare att bära förlusten men man har funnit tröst i att man aldrig var så ensam som man kände sig.
          Älska och njut av de människor som står dig nära och finns idag - och låt dem veta det!

KRAM!

--------------------
          CITAT
          * Gardening - Nature's Prozac *

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 06-08-2025, 15:35

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon