Medlem
Antal inlägg: 5 511
Medlem nr: 1 130
efter datakraschen.... finns inte mitt fotroredigeringsprogram kvar (eller gör det det???) men jag la in Adobe Photoshop album och där kan man göra en del kul grejer ENKELT... bl.a. fixa färger och korrigera.. men jag hittar inte hur man "pixlar ner" formatet..
eller skall jag använda nåt annat (helst GRATIS!! ) program??
vore kul att få med några till bilder i mitt album... (men det kanske inte alla tycker,,,- )
Medlem
Antal inlägg: 5 855
Medlem nr: 3 584
CITAT (Bettson @ 22-06-2005, 12:45)
CITAT (Rossi @ 22-06-2005, 12:12)
CITAT (Bettson @ 22-06-2005, 12:02)
Har du inget bra program som följde med kameran?
Photo-shop suger ju ganska bra med kräm även om det är en av de bästa redigeringsprogrammen. jag menar om sin dator är seg så blir den väl extremt seg när du anväder photo.shop. Tar det inte tid att starta upp?
Vår dator blir inte alls seg av Adobe photshop och det tar inte lång tid att öppna programmet. Ändå har vi både basvarianten och den mer avancerade varianten av photoshop.
Men det beror väl på vilken dator man har. Såg i en annan tråd att Nalle har 179 RAM. DEet är flera år sedan jag själv hade så lite och då var minsann Photo-shop ett riktigt tuggummi att ladda upp.
OK, jag visste inte att han hade en seg dator. (Jag läser bara DE FLESTA trådar. )