Jag har valt samma väg, eller rättare sagt så kan vi nog båda två säga att dom andra valt det
åt oss. Att ständigt bli påhoppad och missförstådd, det som absolut inte går an att jag gör eller säger går mycket utmärkt att andra gör

Var ligger gränsen? Vem sätter gränserna? Det här kommer att bli ett stendött fora om man inte har rätt att ventilera olika åsikter utan att några gastar på att man är förtryckere, mobbare och faen vet allt man klassats som. Det ska väl för fanken vara trevligt att komma hit, jag sitter och läser här varje dag, men jag kanske inte tycker att jag kan tillföra nåt. Åtminstånne inte om man ska behöva lyssna på odlas pessimistkår, dom anser tydligen inte att varken jag eller en del andra har här att göra. Jag kommer fortfarande att läsa av era inlägg, men kanske inte kommentera dom i fortsättningen, då det känns relativt meningslöst. Och vad har vi lärt oss av detta då? Jo, att dom jä****na som tror sig sitta och bestämma över oss andra får rätt och kommer att fortsätta trycka ner dom som har fasta åsikter, och då kan man verkligen undra vilka som sitter med mobbningssymtom. Mobbarna är oftast dom som vinner i längden, och här har förtryckarskaran vunnit igen, jag kan inte annat än gratulera ingen nämnd och ingen glömd.