Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Trädgårdsutbildning
          violina
          Inlägg 22-06-2005, 19:05
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 182
          Medlem nr: 5 189

Det är inte klokt! Jag har kommit in på Hvilans KY (=kvalificerad yrkesutbildning) Trädgård. Jag fick brevet idag, såg att det låg på köksbordet när jag vaknade. huh.gif Det tog säkert en timme innan jag vågade öppna det. Först satte jag på kaffe och pysslade lite, försökte intala mig att det inte spelade någon roll om jag blev antagen. Men det är klart att det hade spelat roll. Jag var (är) så trött på mitt nattarbete. Har alltid haft trista, tunga jobb inom kök och industri och satt mig själv i andra hand. Varit tillgänglig och ställt upp dygnet runt.

I våras fick jag nog och gjorde det jag alltid velat. Sökte en tvåårig trädgårdsutbildning. Min tid hade kommit. Är det en tidig 40-årskris eller. wub.gif
          Det känns lite grann som om jag ska till att hoppa bungyjump. Herregud vad har jag gjort. Fjärilarna fladdrar för fullt. Det ska bli så suveränt skoj. Äntligen. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

--------------------
          "Det går inte att vara nere med en ballong"
          Nalle Puh

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          nina L
          Inlägg 24-06-2005, 09:08
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 628
          Medlem nr: 399

CITAT (violina @ 22-06-2005, 20:05)
          I våras fick jag nog och gjorde det jag alltid velat. Sökte en tvåårig trädgårdsutbildning. Min tid hade kommit. Är det en tidig 40-årskris eller. wub.gif

Jag skulle snarare kalla det förnuft! biggrin.gif Att gör anågot bra för sig själv är moget och klokt! jag försöker utbilda mig själv till trädgårdsmästare/ designer men kan inte komma in på skolor för jag har inte behörighet. men läser allt jag kommere åt....

Grattis och LYCKA TILL biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

--------------------
          Nin zon 2

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-07-2025, 01:07

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon