Jo, det här menar jag; såg Thomas Di leva på TV och på alla frågor svarade han ungefär
Fråga: hur mår Du? Svar: Som ett frukt träd!
Fråga: Vilket frukt träd? Svar: Du får välja själv!
Fråga: Hur mår Du? Svar: blommor luktar gott och ängar är vackra! Allt är vackert och luktar gott!
Fråga: Vad ska vi göra åt u-landsproblemen? Svar: Kärlek, om vi alla kramas blir alla glada, och så kommer det små råsa moln med kosmiskt puder och alla skrattar och blir glada!
Fråga: En det kritiserar dina kommentarer! Svar: Dom är såååå vackra och underbara och luktar så gott, och jag älskar dom också, med en klick smör på och lavendel i armhålorna är även dom fiiina!
Jag undrar starkt om man kan vara så naturligt, eller om det behövs en mycket stark tro, eller kanske en dos av något man odlar i trädgården! Ja, jag har erfarenhet från tonnåren, nej, jag vill inte ha något själv ! Växte ifrån sånt för 20 år sen.
Vad menade jag med inlägget?
Jag tänker inte peka ut någon eller några, finner det ointeressant och onödigt! Frågan var - ironisk och allmänn och inte alls elakt menad. Men, en del tankar, frågor och syn punkter besvaras med Thomas Di Leva-liknande svar, som jag kan tycka stötande. Jag är inte perfekt själv, och har kallats "klumpig" av Pejori:
Tycker däremot synd om en del som förmodligen av ren sysslolöshet eller något annat fel kommenterar, ifrågasätter, och svarar på ALLA inlägg, oftast helt utan eftertanke, vettigt svar eller poäng, ibland HELT utan att begripa något av vad det hela handlar om, men MÅSTE bara säga något för sakens skull! Felix matte är INTE en av dom, vill jag poängtera. Birgitta P och kerstin z5-6 är mina favoriter, som jag hemskt gärna vill ha närmre mig, menar jag inte heller! Det tror jag att dom flickorna vet!
Är jag tydlig nog, eller?
Magnus