Jo...jag har också stor familj och jobbar hela sommaren så nog försöker jag ha en ganska underhållsfri trädgård men en del saker måste ju tas om hand och när man får göra ALLT själv så räcker inte tiden till när nåt oförutsett händer...och det har det en viss förmåga att göra varenda år...
Men trädgården är min hobby,min passion och mitt enda stora intresse som jag lägger tid på...
Jag MÅSTE så på vårvintern "annars kan de kvitta"...jag VILL ha fler rabatter för att gräva ner mina "måste bara ha växter" i....och jag tycker det är jätteroligt att odla grönsaker...
Inre 17 tänker jag följa några punkter för att få en "lättskött trädgård"...jag har en kärleksrelation med min trädgård...inget kontrakt...
Och den är min....sen skiter jag fullständigt i hur andras ser ut...jag vill bara ha nog med tid och ork att få min att bli som jag vill ha den...en bit återhållen natur...inte värre ambition än så...
Och visst är jag otroligt lycklig och glad över att min son lever och mår bra...men jag behöver ju inte sluta leva och bry mig om annat som är viktigt för mig bara för det...Det är ju liksom inte alls på samma plan....
Och amaira...mina läkemalvor mår prima...men de är ju inte på topp förrän i Augusti..
En del av min trädgård när den är som bäst...enligt mig..