CITAT (Milex @ 02-07-2005, 17:13)
Ska jag ta ledig några dagar nästa vecka och komma?

Ja tack...rensar du dammen för mig? Den börjar bli full med grön jôrma...så kan jag fixa den sen när vattnet är fräschare...
CITAT
Anita S Skickat den 03-07-2005, 18:14
--------------------------------------------------------------------------------
När gubben klippt gräset, så tar jag gräsklippet och lägger i landen mellan alla vackra blommor. På så vis kväver jag ogräset... maskarna drar ner det och ger gödning.... och det förbättrar jordstrukturen... och jag får tid till annat än att rensa ogräs.
Snyggt? Det är upp till betraktarens ögon. För mej passar det utmärkt. Annars skulle jag inte ha tid för den trädgården jag har, och blommor är ju vackra...
Anita S
Jo...jag har ambitionen att göra så jag med men när JAG har klippt gräsmattan brukar jag inte komma längre för då är det dags att göra nåt "måste"....som middag eller jobba eller så...för det mesta iallafall....
Men vi får väl se om sonen blir friskskriven i morgon ...sen kan ha behöva göra lite nytta och få rört på sig...så då kan HAN klippa gräset...

...för gubben har jag gett upp hoppet om...han har sin stooora gräsklippare och kör med..(slåtterkross)