Hejsan ! Jag hade lovat mig själv att aldrig mer skriva i småprat, jag känner att det inte finns någon plats för mig här, men för den skull så önskar jag ju inte att småprat ska försvinna för det. Jag har i alla fall lagt min röst.
Jag brukar läsa i småprat, och det är lustigt att se hur många som ska behöva kopplas ihop med mig, jag har inte försvunnit från Odla.nu, bara just småprat.
Reserv har legat illa till ett tag och idag blev jag tydligen en till, Rossi tror att Reserv är Tropeden också, och Hannele ifrågasätter vem mer Tropeden är.
Det är rätt så många här på Odla.nu som måste lida av förföljesemani, varför måste man skaffa nya identiteter? Är det för att ni i själva verket sitter med egna små "tomtar på loftet"?
När ska ni förstå att sånt här sårar, och det sårar djupt, jag har inte haft någon större lust att skriva i småpratsdelen just på grund av detta.
Jag har vid flertalet tillfällen blivit ombedd att lämna forumet, i den frustration, sorg och vrede jag kände just då så raderade jag större delen av alla mina inlägg. Dom raderades INTE för att jag inte skulle kunna stå för vad jag sagt, det jag sagt står jag för och skulle gladeligen säga det igen.
Likheten mellan mig och andra på forumet får jag se som en komplimang, Fenja vet i alla fall hur mina datakunskaper är, jag är glad att jag hittat ett forum som jag lyckats ta mig in på själv.
Min största sorg när jag tog bort Copycat var att jag tog bort mitt album, jag är inte datakunnig nog att återställa det, men det är säkert inte heller någon som är intresserad av att titta på mina blommor.
Jag har insett i det stora bråk som varit nu med Solis/Growymama (hette hon så?) att jag nog inte heller har något att komma med, det enda som jag gjort är att fråga om fröer och blommor.
Men vad kan det bero på?
Jo, jag vågar helt enkelt inte ha en egen åsikt här längre, man får på käften så fort man håller på sig och inte låter besserwissrarna trycka ner en, om jag vill visa min åsikt så har jag pm:at till dom berörda. Det är sjukt, fegt och inte alls min stil, jag är uppkäftig, ja, men det står jag för.
Jag älskar inte er alla (som Solis) men jag respekterar att vi alla kan ha olika åsikter, om ni andra kunde respekterat att jag inte hade samma åsikter som ni så skulle allt varit annorlunda.
Ojsan, nu blev det verkligen långt, jag ber om ursäkt för att jag svamlade iväg, jag lovar att det inte ska upprepas.