CITAT (MimE @ 04-07-2005, 19:15)
CITAT (Pirum @ 04-07-2005, 15:31)
... Som nämnts tidigare, om forumet ENBART handlade om trädgård skulle även de rena trädgårdsavdelningarna besökas av färre personer. ...
Jag tror inte det stämmer.
Vi är flera odlingsintresserade som tröttnat att största delen av de ämnen man får upp när man listar "aktiva diskussioner" rör Småprat.
Detta gör att man tröttnar att leta sig fram till de ämnen som berör trädgårdsdiskussioner.
Åtminstone jag skulle vara här oftare och njuta av att ta del av den trädgårdskunskap som många medlemmar här besitter.
Och till er som "snokar" vill jag tala om att de allra flesta av mina egna Småpratsinlägg härrör sig från tiden då Småprat till största delen handlade om saker som åtminstone var närrelaterade till odling.
/Mimmi
Fast för mig stämmer det. Som jag skrev tidigare så hade jag inte alls besökt Odla så ofta om det inte vore för Småprat. Först när Småprat kom blev jag riktigt aktiv på Odla. Förut gick jag bara in och kollade om det var något speciellt jag undrade över. Kanske en gång i månaden. Nu är jag inne varje dag. Och när jag ändå är inne i småprat så går jag även in i de andra avdelningarna.