CITAT (Elizabeth @ 05-07-2005, 16:04)
Jag jobbar på ett transport- och logistikföretag (dock inte DHL) och har aldrig hört om något liknande.

OBS! Seriös och inte näsvis fråga.
Vad är det du inte hört talas om? Att de är så klantiga? Att de inte bad om ursäkt? Eller att jag fick ersättning?
Jag kontaktade självklart Hortogreen först. De funderade en stund och ringde mig sedan tillbaka och menade att det var en sak mellan mig och DHL. Och jag — som fullständig lekman — tyckte nog att de hade rätt i det. Deras uppdrag upphör väl iom att transportföretaget tar över.
Vi skeppar också produkter över hela världen, men jag antar också att om en av våra produkter kommer fram skadad till ex.vis Australien så är det speditören och inte fabriken som är ansvarig.
Nåja, jag borde väl vara nöjd, och det är jag också. Men som sagt; en
liten ursäkt hade smakat bra.
Skulle också gärna vilja veta vad de sade till mannen med 45-orna.