CITAT (lavendel2 @ 05-07-2005, 18:50)
CITAT (lavendel2 @ 05-07-2005, 17:58)
!
Men..jag kanske har fel....det verkar inte vara dom som är inblandade i såna här strider som vill att det ska läggas ner!
Hej Bettson

!
Hoppas det inte var det här du tog illa vid dej av...jag menade att såna här debatter är viktiga...hur taggiga dom är...och att det kan leda till nåt gott i slutänden!!!
Jag vet också hur less man kan bli...försökte berätta mina erfarenheter av naturmedicin på forumet för medicinalväxter för ett bra tag sen...och blev så hånad så jag la ner!
Återigen...det är bara en sajt!
Men det är en intressant sajt...så jag hoppas verkligen den får vara kvar!
Lavendel
Jo en del faktiskt, men jag godtar din förklaring.
Jag försöker vara en så positiv och balanserad person som det bara går men idag har jag tydligen värmeslag.
Men jag blir så trött på när man drar alla över en kam, sorterar folk i grupper som sämre och bättre mm.
Som du ser i listan i mitt förra inlägg. Det är inte direkt så fina saker som jag tycker man säger till folk. Då skall det var öga mot öga och vara "riktigt" befogat.
Jag tycker inte alls man kallar en grupp av människor skadedjur, byfånar och annat dumt.
Jag tycket inte heller att om man "vill hålla sig för god" för småprat, för tonen där inte är trevlig, samt att småprat förorenar odla i övrigt, varför måste man ideligen komma tillbaka till just småprat, börja sina inlägg i småprat med att man håller sig för god för, men ändå måste säga.......samt tillrättavisa personer som skriver där.
Kan man inte hålla sig så måste man inte börja med att klassificera ner andra och att man själv är bättre men som engånsföretelse så skriver man just nu i småprat och sedan komma med giftigheter. Det är liksom lite dubbelmoral.
Aj nu får jag nog något på halsen men jag får väl skylla på värmeslag.
,