Med risk för att lägga mig i något som jag inte har med att göra (jo förresten, det har jag visst, är oxå deltagande forumist) skulle jag vilja skriva och säga hur jag har uppfattat Hanneles uttryck gällande skadedjur.
Min uppfattning av det som hon skrev var att om Småprat togs bort skulle käbblarna komma till något annat forum på odla och fortsätta där. Jag har uppfattat att forumet Skadedjur var ett exempel på var käbblet skulle kunna fortsätta. Personligen har jag inte alls upplevt att jag som småpratare skulle förknippas med skadedjur. Upplever med andra ord inget som helst oförskämt med Hanneles inlägg.
Däremot något som jag skulle uppleva oförskämt här var ett kort inlägg som senast idag skrevs under ett annat inlägg, "Ibland blir man stolt...". Det var verkligen oförskämt skrivet samt väldigt onödigt utifrån den diskussion som pågick. Fy skam. Vuxna människa!!

Nu skulle jag gärna vilja att oförskämdheter och onödiga elaka kommentarer är ett minne blott. Det är väldigt lätt hänt att man missuppfattar inlägg och tar illa upp men varför då inte antagligen PM:a den det gäller och fråga, fråga öppet eller strunta i det? Jag tycker inte alls att det är fegt att PM:a någon, tvärtom kan det väl vara bra att göra det och undvika skapa en massa tjafs om andra får "lida" för. Är tjafset mellan två personer så kan de själva reda ut det.