Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> humle
          nalta
          Inlägg 07-07-2005, 16:16
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 43
          Medlem nr: 3 665

jag köpte en humleplanta på granngården under våren, jag trodde ju den skulle växa upp och klättra uppför mitt hundbur, men icke det sad.gif hittills har den vuxit omkring 40 cm och ja den lever men inte mera, någon som har tips hur jag ska få min humle att klättra vidare?
          den växer i en rabatt med bl a prästkrage och riddarsporre och de mår då hur bra som helst...

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          nalta
          Inlägg 07-07-2005, 16:24
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 43
          Medlem nr: 3 665

CITAT (maudan @ 07-07-2005, 17:22)
          CITAT (nalta @ 07-07-2005, 17:20)
          CITAT (maudan @ 07-07-2005, 17:19)
          CITAT (nalta @ 07-07-2005, 17:16)
          jag köpte en humleplanta på granngården under våren, jag trodde ju den skulle växa upp och klättra uppför mitt hundbur, men icke det  sad.gif  hittills har den vuxit omkring 40 cm och ja den lever men inte mera, någon som har tips hur jag ska få min humle att klättra vidare?
          den växer i en rabatt med bl a prästkrage och riddarsporre och de mår då hur bra som helst...

Jag köpte en förra året, tycker oxå det går sakta med min, men den klättrar lite mer i år så det kanske tar ett par år innan den blir pampig
          tror inte du gör nåt fel med den...vi får ha tålamod ...jag vet, lite svårt
          ibland, trodde den skulle växa fortare smile.gif

ja du tålamod är inte min starkaste sida, jag vill ha resultat med detsamma rolleyes.gif

Ha, ha...jag vet...här är en till...fort ska de gå tongue.gif smile.gif

när det gäller min trädgård vill jag det ska bli resultat med detsamma, eftersom lägger man ner tid och pengar vill ju jag ha någonting att visa upp efteråt...

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 06-08-2025, 13:27

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon