Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Idag var jag i trädgården
          netaave
          Inlägg 16-07-2005, 00:27
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

För första gången sen jag blev sjuk var jag ut i trädgården idag, jag är ju den enda med trädgårdsintresse i den här familjen. I 13 dagar har det inte gjorts något i den.
          Jodå, dom har vattnat, i en kruka flöt vattnet med några gröna alger på. Den fucshian mår inte såå bra.
          penséerna var inte plockade, höll på 2 timmar bara med att plocka visset, vissa fick jag klippa ner.
          Kejsarvindor och luktärtor låg på marken, tvingade maken att sätta upp ett nät och försökte lirka dit dom.

Rabatterna har jag inte orkat göra något åt, det får bli morgondagens bekymmer, men det är mycket ogräs.

På måndag far vi upp till dansbandsveckan, hur ska det här gå????? sad.gif grannen ska vattna om det behövs, hoppas det går bra.

Och jag är så himla trött......

--------------------

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Sulawesii
          Inlägg 16-07-2005, 07:10
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 022
          Medlem nr: 2 566

Kan ni inte göra gemensam sak och gå ut i trädgården allihop och se till att få ordning på det tillsammans? Du vet ju vad som ska göras, alltså blir du bossen som kommenderar ut jobben! Det är väl perfekt smile.gif ?!

--------------------
          ”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..”
          - Sun Axelsson

user posted image

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-09-2025, 09:04

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon