Tack alla ni som tipsade om var / hur och så i Stockholm. Har sparat tipsen till en annan gång om bara jag och sambon åker för då bestämmer jag
Tyvärr var ingen mera i sällskapet intresserad att kolla blommor m.m. så det blev inget med det. Vi var i gamla stan och gick runt lite och sedan förbi Slottet, jag ville gå in där men ingen annan. Pratade med högvakten en stund det var en tjej. Kul att det har ändrats lite på den fronten. Hon berättade att de var 3 stycken tjejer i hennes grupp.
Vi var sedan i Kungsträdgården. Kl. 16,00 var det lite okända artister som skulle hålla på till kl. 21,00. Vi lyssnade en stund, det var en hyllning till Olle Adolfsson. En del sjöng falskt men det var kul ändå.
Vi tog en matbit på restaurang Victoria och det var inte billigt. Visserligen var vi 6 personer och det gick på 1019,00.
Men skit samma det var min sambos födelsedag, hans kusins dag före bröllopsdagen och vi var i Stockholm. Något ska man unna sig. Men man sitter ju och jämför. Ta t.ex. min sambo åt stekt strömming, potatismos och en cola det kostade 138:-, där vi bor kostar det 50:-.
Tack än en gång.