Jag tror stenhårt på någon slags andar eller vad man ska kalla det
har själv varit med om att i mina föräldrars förra hus fanns det någon "inneboende", jag var där och vattnade en sommar när de var på landet, står och fyller vattenkannan på nedre våningen i tvättstugan, när jag känner någon stå bakom mig, det går nog inte att förklara för någon som inte varit med om något liknande, men jag fick gåshud över hela kroppen, ville inte visa något för den, så jag fortsatte som vanligt, men jag var LIVRÄDD, och det värsta var ju att jag var tvungen att gå in igen för att fylla kannan och samma sak hände, men på bara det stället

? jag har nog aldrig vattnat så fort nån gång
Mamma berättade oxså att hon märkt av den där... hon var ensam hemma en eftermiddag och hörde någon komma upp för trappan, så hon trodde att det var någon av oss ungar som hade kommit hem, men så var det inte,
alla dörrar var låsta och ingen fanns där, tom katten som hon hade i sängen där hon låg o läste kvällstidningen reste ragg, så hon märkte oxså att något var där, men mamma kände sig lugn för det, hon har märkt av personen flera gånger och eftersom inget ont har hänt så kom hon på att det måste vara någon som vill väl, och så kanske det var.
Zaarihta du som verkar kunna det här kan du inte berätta mer, jag är jätteintresserad.
krister