Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Jaha...så sa kroppen ifrån..., lite orolig...
          Tesa
          Inlägg 02-08-2005, 12:06
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

I onsdags så "jobbade jag skiten ur mig" tror jag...på kvällen var jag helt färdig...skakade och var alldeles matt och hjärtat skenande nästan..det var riktigt otäckt....
          Hade svårt att somna trots att jag var helt slut och dan efter så var jag helt utslagen nästan....orkade inte göra nånting...men sova gick inte heller...
          Sen under helgen blev jag lite piggare igen....och på söndag så fick jag ju få lite fart på saker och ting och röjde lite och dammsög hela huset....kände mig lite darrig sen innan middan men sen så blev det bara värre och värre..pulsen var hög och jättekraftig och jag mådde nästan illa och alldeles matt och småyr men ingen feber...då började jag bli riktigt rädd så till slut fick gubben köra mig till akuten...
          Har haft lite småkänningar av sånt här lääänge...men jag är ju inte den som springer ner dörren hos doktorn precis unsure.gif men det kändes faktiskt rätt bra att få ta tag i det här nu...
          Blodtrycket var lite högt så jag har fått beta-blockerare och så har de tagit prover för de misstänker struma eller möjligen diabetes...
          Hoppas att de iallafall kommer fram till vad det är med mig så de kan göra nåt åt det för att må så här har jag ingen lust med...betablockeraren gör väl att jag känner mig lite "stadigare" men minsta lilla jag tar i för mycket så blir jag darrig och fladdrig...
          Men processen är igång iallafall så jag slipper ha ångest för att jag inte kommer mig för att göra nåt åt det....som annars är typiskt mig..."Äh...det går över"...är väl mitt motto... rolleyes.gif men det gör visst inte det alltid... unsure.gif
          ....behövde bara skriva av mig lite.....

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Tesa
          Inlägg 02-08-2005, 23:00
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

vem vet...du kanske har rätt pejori.. huh.gif laugh.gif

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera

Inlägg i den här tråden
          Tesa   Jaha...så sa kroppen ifrån...   02-08-2005, 12:06
          Rossi   Aj då, Tesa, det låter inte så kul. Skönt i alla f...   02-08-2005, 12:09
          pejori   med tanke på hur ditt sista år har varit, så är de...   02-08-2005, 12:27
          AnitaGg   Det där känner jag igen. "Det går väl över .....   02-08-2005, 12:32
          Reserv   Jag har också den filosofin att det går nog över, ...   02-08-2005, 12:49
          Bettson   Men snälla Tesa så..... Dags att tänka lite på si...   02-08-2005, 12:59
          netaave   Inte så underligt med tanke på vad du gått igenom ...   02-08-2005, 17:43
          Milex   Dags att ta det rejält mycket lugnare Tesa. Du ha...   02-08-2005, 20:59
          amaira   Och så en KRAM från amaira, som instämmer med alla...   02-08-2005, 21:31
          Tesa   Hmm..joo....det är kanske dags att ta det lite lug...   02-08-2005, 22:39
          Felix matte   Så tråkigt att du ska drabbas av det här... nu när...   02-08-2005, 22:47
          Tesa   Jodå...de tog nåt långtidstest för...   02-08-2005, 22:56
          pejori   aha abstinens!!!! :) :) skojar b...   02-08-2005, 22:59
          pejori   råkade ut för det förra sommaren. hade ett blodsoc...   02-08-2005, 23:03
          Felix matte   Jodå...de tog nåt långtidstest för att kolla mitt...   02-08-2005, 23:04
          Hamilton   :unsure: Det blev nog lite fel............... Nor...   03-08-2005, 07:56
          labarradepan   det är viktigt att lyssna på kroppen, det är den e...   03-08-2005, 17:49
          pejori   :unsure: Det blev nog lite fel............... Nor...   03-08-2005, 17:59

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 09-08-2025, 23:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon