Medlem
Antal inlägg: 6 877
Medlem nr: 5 537
Det stora aset har rivit hela hyllan med krukväxter, sen har hon dessutom hoppat Jenka på dom efteråt verkar det som Jag hörde bara ett stort BRAK!! bakom uthuset, och där ligger ett totalt kaos nu, småbitar av pelargoner av olika sorter (vilken som nu är vilken är juh en gåta för sig) Hibiskusarna som höll på att blomma Hon håller sig på avstånd nu, och ser ut som att hon faktiskt fattat att nu jädrar är husse bannad ordentligt. Kan man ta sticklingar vilken årstid som helst eller är det bara att kasta ock spara rotdelarna? Hade jag ställt min stammade miniros på den hyllan så hade hon inte vart billig, då hade hon vart gratis
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
hå hå ja ja...ett hundliv fick in en talgoxe förra sommaren. hade då tre katter som bestämde sig för att den skulle fångas när dom gav upp, lågg alla krukor på golvet ihop med dom invändiga persiennerna och gardiner med stång. hundarna låg under sängen och katterna låtsades som det regnade när jag står och tittade på förödelsen, går den gråa katten helt sonika fram och pinkar i jordhögarna då var den katten MYCKET billig fågeln satt livrädd uppe på en garderob
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2