CITAT (Hannele @ 04-08-2005, 18:47)
CITAT (andersen @ 04-08-2005, 17:23)
Jag tycker att det inte är ok med pga som Reserv möts av när han går in på sidan därför försökte jag med många inlägg så att han skulle slippa att se den tråden.
Han har ju
själv startat
tråd om sej själv.

Ja och han säjer så här i den tråden "Känslig och öm som jag är så kan jag lika gärna blotta strupen lite mer för gamarna. Att gå in på småpratsavdelningen känns faktiskt inge vidare, det första som slår emot en är pga Reserv , jag vet det står varken med röd text eller stora bokstäver. Men tänk er själva att varje gång ni går in på avdelningen så ser ni just det "pga....och så erat namn, det är inte så lätt alla gånger då att känna den härliga stämmningen, när den tunga klumpen i hjärtat är större. Om man skulle kritisera administratören (som en del har gjort i parti och minut) så ska det kanske vara att dom låter just den raden va´kvar, dom skulle gärna få ta bort just "pga Reserv" om jag fick bestämma. Det gapas om personliga påhopp, vad är då det? Är det inte personligt att skriva namnet i rubriken? Skratta ni som vill, själv har jag rätt lätt för att hålla mig för skratt just nu. Jag tackar alla er, mina nya vänner för att ni stöttar och har förståelse för situationen. "
Har en förståelse att det blir lite väll mycke för honom. Annars så delar jag din uppfattning om honom, men ingen av oss är felfri och jag har fått en liten annan bild av honom än vad jag hadde förut.
Mvh andersen.