CITAT (netaave @ 11-08-2005, 14:24)
Bra skrivet farbrorn!
Jag har en åsikt till och det gäller också avstängningar, om man blivit avstängd från forumet så finns det en orsak till det, och då tycker jag att man inte ska kunna komma tillbaka utan att först haft en dialog med moderatorn. Denne ska alltså kunna se till att just den datorns användare inte kan logga in före det. Är detta för krångligt?
Sen vill jag också klargöra att jag har inget personligt emot dig "silos", och jag skriver inte det här med tanke på dig. Har inte läst och vet alltså inte varför du blev avstängd. Och det här gäller ju uppenbarligen fler.
Jag är tacksam för dina ord eftersom jag suger fortfarande åt mig som en svamp och inbillar mig att ni andra tror att det var jag som är boven i dramat (min tidiga bardomstrauma som stökar till alltså) men idag börja jag tro att det finns verkligen goda människor i världen;jag har alltid velat tro dett men innerst inne har jag nog alltid misstrott människornas godhet
Och detta har gjort att jag så mycket alltid skrivit om ovillkorliga kärleken eftersom jag själv har behövt lära mig detta.