CITAT (fruberglund @ 11-08-2005, 23:02)
Hoppas alla "troll" (OBS! Har INGEN koll på vilka som håller på med allt detta så jag anklagar ingen speciell) slutar upp nu annars kanske forumet stängs ner helt och hållet om det fortsätter i samma stil.
Ingemar har nog annat för sig än att vara polis, alltså radera inlägg och medlemmar osv. här på forumet varje dag.
Hoppas på trevligare stunder och trådar (som t.ex. sommartråden) här på forumet i fortsättningen

Jag förstår också att Ingemar har annat att göra.
men rensar vi bort samtliga nic som istället för har så är det nog lugnt 10-12 månader igen. Det är ungeför vad det brukar ta innan någon ny trollingidiot gör sitt intåg.
Jag tror nog att det vore värt det. Hur mycket som vi "normaltrevliga människor" än kommer överenns om att vi skall vara snälla så hjälper det ju inte.
Det är inte vi som triggar igång elendet utan någon dum dum idiot med utomordentligt dålig humor. Personen i fråga är dessutom empatiskt handikappad så man borde tycka synd om vederbörande men inte ens jag klarar av att hitta minsta lilla ursäkt. Så långt räcker inte ens min empati och det vill inte säga lite.
Viking sa att : den här tegelstenen bär jag med mig för att jag inte orkar kasta bort den. Att låta trollen härja är ungefär så.