Men Posse då!
Varför håller du på med krig hela tiden. Och varför väljer du galen sida.
Det är "istället för" som har brutit mot netiketten. Andra har en sund reaktion på det. Det är faktiskt helt sjukt.
Du om någon borde inse det och inte angripa alla andra för deras reaktioner. "istället för" har ju faktiskt underförståttt angripit dig och en del andra och sitter och driver med dig, men det har du inte fattat. Tycker du att det är OK att han/hon gör så? Jag kan försäkra dig att ingen annan tycker det.
Tänk till lite nu.
Valet av signatur, "istället för" är gjort för att man skall misstänka reserv.
Innehållet i omröstningen anspelar på dina anklagelser att Reserv och copycat skulle vara samma person. Då försöker denna signatur få forat att tro att det är du som är "i stället för".
Så de falska PM som "i stället för" la ut. Copycat2 var inte ens inloggad och ändå så påstår "istället för" att Pm:n kom från henne. Där namnges en massa andra forumister som skulle kunna vara "istället för". Fenja , Hannele och en del andra.
Vad drar du för slutsats av det?
Jag drar den slutsatsen att du för det första skulle sluta att häva ur dig anklagelser mot folk som du inte har grund för.
För det andra så vore det önskvärt att du slutar med dessa ändlösa bataljer. Det är ingen som roas av dom. Du verkar mera intresserad av att vinna kriget än att ha rätt. Och tar kriget slut så uppfinner du genast ett nytt.
För det tredje så borde du av alla sluta ta "istället för" i försvar och angripa dom som reagerar och inte vill ha det så här.
Du om någon borde vara intresserad av att "istället för" förvisas från forat tillsammans med sina andra nicknames. Dessutom att vi får reda på vilka nick-names som figurerar i den här sörjan. Annars kommer många att tro
att det är du som ligger bakom.
Nu har jag inte någon som helst lust att starta någon batalj med dig Posse.
Ta det här på rätt sätt för en gångs skull.
Och du, livet kan faktiskt vara riktigt roligt ibland. Försök att hänga med när vi andra har roligt så blir det trevligare för dig också .
Jag glömde en sak. Sluta med att tro att alla tycker illa om dig Posse, det är heller inte sant.
Det sista ska du tänka på mest