CITAT (Tropeden @ 11-08-2005, 10:45)
CITAT (istället för @ 11-08-2005, 10:41)
Varför hoppas du att ingen röstar? och alternativet nej är inget alternativ i min omröstning! Birgit Ek du kan fixa en egen omröstning med dom alternativ som du vill ha.
istället för.
Jag har bara ett ord. SJUKT! Vill du ha numret till psykakuten?
CITAT (amaira @ 11-08-2005, 10:55)
Ja, jag håller med. Bara en sjuk person kan komma på en sådan idé. Och jag förstår att denne sjuke föredrar att vara dubbel-anonym, kanske både trippel- och dubbel-trippel-anonym också, vem vet?
Det är sorgligt, det är tragiskt och ... det är definitivt sjukt.
Jag anser att här ovan två citerade inlägg på det grövsta bryter mot allmän Netikett och t.o.m. mot Odla's användarvillkor:
CITAT
Som användare av forumet godkänner du villkoren och kommer ej att publicera material som du vet är falskt, ärekränkande, smädligt, ofredande, oriktigt, vulgärt, sexuellt, oanständigt, hädiskt, hotfullt eller som på något annat sätt inkräktar på någons privatliv eller strider mot svensk lag.
Inläggen fann jag i tråden
Ett stort hus med massa rum, Reserv sitter och filosoferarFör egen del anser jag att det är foruminnehavarens ansvar att moderera forumet och att börja beivra de numer mycket ofta förekommande brotten mot allmän Netikett och användarvillkoren.