Medlem
Antal inlägg: 3 807
Medlem nr: 29
Hej
Det finns 4 trådar om sniglar Det finns 16 trådar om fjärilar Det finns 6 trådar om insekter (som har en egen Rubrik) Skadedjur o Insekter.
och många många flera om t.ex. samma saker i rubriken. Skulle vi inte kunna enas om att leta på rätt tråd (rubrik) som stämmer överens och fortsätta på denna om det t.ex. handlar om samma ämne. Det skulle minska inläggen och trådarna att bläddra igenom. Bli inte arga nu, jag vet att jag inte bestämmer här men jag har en åsikt och tycker vi kunde förenkla det lite för alla. Sedan var denna tråd för vilda djur och inte hundar och katter för det finns en tråd för i Småprat allmänt. Lika rörigt tycker jag det har blivit i den med hur många trådar som helst fast de i stort sett handlar om samma saker, så vi kunde kanske enas om att samordna där också mera. Det har ju gått bra i Ordass... tråden och i Dagens ros, dagens bild och dagens djur fast det har smugit sig in lite vilda djur där ibland också. Ja nu har jag sagt mitt och hoppas ni inte sätter igång en häxjakt på mig för att jag har en åsikt.