Jag är tycker bättre om många olika inlägg även om de handlar om ungefär samma sak än att att samla alla inlägg om ett ämne under en rubrik. Det blir så jobbigt när man söker efter något, för då får jag ju bara upp inläggen och har ingen aning om växten/fjärilen/insekten jag frågat om står på sid 2 eller 62... och blir tvungen att bläddra igenom alla sidor. Fram för fler ensides-trådar!

Ibland händer det ju också att trådar känns gamla efter ett tag när det uppstår ordväxling som; Tack för tipset; Så lite så, alltid kul att hjälpa till; Skönt att det finns folk som tycker att det är kul att hjälpa till osv....

Då brukar jag rata de trådarna eftersom jag inte har lust att gå igenom ALLA oväsentliga inlägg. Trist i ett sånt läge om tråden vaknar till liv, för då missar jag ju de intressanta bitarna...

Väcks däremot en länk till liv efter att ha varit borta en längre tid brukar det ofta vara med ny substans. Då tittar jag in igen.
Däremot tycker jag att det fungerar alldeles utmärkt på "njutningstrådarna" som dagens bild, dagens djur osv att samla alla under samma rubrik, för då vill jag i alla fall bläddra igenom alla och då funkar det bra att hamna på rätt ställe genom "gå till första olästa".
Mitt tips för att göra det lättare är att vara tydlig i rubriken med vad det handlar om.
Jahaja. Så här använder jag forumet. Jag tycker att det oftast funkar bra som det är, även om jag retar mig på saker och ting då och då. I det stora hela är det suveränt med så mycket bra info, kul människor och fina bilder på ett och samma ställe!!