...det verkar ju som omdeflesta här förstått att bönder inte ligger och kör på vägarna för att djävlas...
Vägarna har ju en gång dragits mitt i markerna och det kan medföra ännu större olägenheter...vet hur guben fick stå och vänta en halvtimme en gång för att komma ut på vägen från en åker när han körde skit för en bonde intill E6an....
Och de som tycker att bonden skall köra undan och släppa fram....det kan bli många ggr det på en ganska kort tur...oftast kör man ju inte mer än nödvändigt och iallafall här så planerar vi våra transporter...mitt i natten ibland om vi skall köra djur på E6..men annars har man börjat skita i det...badjävlar och norrmän får tåla sig...
Men när folk uppväxta på gård kör in mitt i en koflock man föser över vägen och TUTAR så tror man inte det är sant....man kan nästan inte bli så korkad...
Och Bettson jag blir så trött på såna "skitkärringar"..rent ut sagt!
Har sagt det förut och säger det igen...Bosätter man ens i minsta närhet av en åker får man räkna med att det luktar skit ibland...och dammar...och bräker..och råmar...och durar en traktor...
Det är väl ingen som ifrågasätter att bilar låter mitt i stan eller...
Och åkern låg nog där först...långt innan husen tillkom...
...säg är det konstigt att man längtar bort nån gång?...