Medlem
Antal inlägg: 1 603
Medlem nr: 2 852
I söndags var två odlamedlemmar till Hågelbyparken. Vi - förlåt de... - gick tipspromenaden och svarade på ett antal oerhört kvistiga frågor. Ingen av oss - förlåt, de- är vana vinnare av något. Till deras förvåning visade det sig att v.. DE var de enda som hade samtliga rätt! Stolta vandrade de hem med varsin mödosamt erövrad vinst. Ett set gräsligt fula ytterkrukor och ett duschhandtag till trädgårdsslangen. Så kan det gå när man är medlem på Odla!
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
tyvärr bor det en man i mitt kvarter som vunnit en miljon på bingolotto jag är inte avundsjuk men det är en vidrig man som har sin hund på balkongen dygnet runt, eller släpper ut den utan koppel i bostadsområdet sedan är han både otrevlig och hotfull, även mot fastighetsägaren och grannar som ber honom koppla hunden. den hunden låter han skita i mina rabatter.
jättegrattis till bilen agneta förstår att du blev lycklig, det blev jag av fem hundra kronor i vinst
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2