CITAT (Reserv @ 03-09-2005, 14:42)
Om damerna kunde läsa inläggen i dess helhet och inte bara haka upp sig på en separat rad, läs och fatta innebörden innan ni skriker halsen av er och svär ve och förbannelse över mig. Dom som klankat mest på mig är ni, nämnda damer, och jag menar verkligen det när jag säger att jag är glad över att slippa fösas ihop med er istället, jag har min sambo och är nöjd med henne. Vad skulle det ha vart för förhållande där ni bara klagar och gnäller vad man än gör? Inget bra förhållande vill jag juh lova. Att du Hannele vart borta 10 dar har juh inget med att göra att du redan från början knäppte mig på näsan med att om jag inte lärde mig citatfunktionen så kunde jag låta bli att skriva inlägg helt och hållet, och den kommentaren är juste? Berith, du snäser och fräser för det mesta, men det hör väl kanske till din natur. Posse gastar om mobbning och påhopp ideligen, men inte ett ord till mitt försvar då det kommer sjuka inlägg, det görs väl skillnad på folk och fä har jag förstått. Fenja, jaa ett kapitel för sig, det vanligaste/vänligaste sättet att välkommna nya medlemmar på verkar va´"lär dig använda sökfunktionen" eller "skicka inläggen till rätt avdelning om du vill ha nåt svar", snyggt sätt att välkommna nya medlemmar på. Är det nån som sen undrar varför jag tog just er fyra som exempel på vilka man inte vill va´sambo/gift med så är det för att såna grejer händer oftast just från er. Nu skiter jag faktiskt högaktningsfullt i att jag får hela forat på mig för att jag vart för ärlig, men översitterierna måste juh kunna få ett slut nån gång, många vågar juh nästan inte skriva nåt längre för att dom är rädda att få en verbal snyting från nån av er. Det här är mina åsikter som jag står för, det är inget inlägg för vidare diskussion, jag står fast vid mina åsikter. Att ni fyra sen tycker likadant om mig har jag faktiskt redan förstått för längesen, så det är inget ni behöver ödsla nån tid med att printa ner här.
Stor Trollvarning på Reserv!!! Låt denna tråd dö ut nu.