CITAT (Reserv @ 03-09-2005, 11:33)
Vem jag är sambo eler gift med spelar ingen som helst roll om jag sköter mig i ett forum, så länge jag inte beter mig som ett troll. Fast jag är juh glad då förstås att det inte är Fenja, Posse, Hannele eller Berith jag tvingas va´gift/sambo med. Finns det över huvud taget nån chans att vi kan få tillbaks den stämmningen vi hade för ett par veckor sen? Men Amaira, skicka mig ett pm om kandidater är du snäll.
Nu kan jag inte vara tyst längre !
Vet att jag blandar mej i något som kanske inte är så smart att bli inblandad i. Men jag tar risken
Måste få säga vad jag tycker nu. Det du skriver Reserv är väldigt provocerande tycker jag.
Vill du ha bråk eller ?

Verkar nästan så i alla fall !
Du har inte tänkt tanken att andra kan bli ledsna och sårade av dina "påhopp" (eller vad man nu vill kalla det) ?
Eller har du ensamrätt på att känna dej sårad och förföljd ?
Jag har full förståelse för att du inte tycker det är speciellt roligt att se de inlägg " Istället för" och "ordenarie" skrivit, men det rättfärdigar inte det du själv gör mot andra !
Och nu hoppas jag verkligen att jag inte blir beskylld för att delta i någon slags mobbing mot Reserv eller någon annan !
Och det här inlägget innebär inte heller att jag alltid håller med de personer Reserv nämner i sitt inlägg !
Men jag reagerar på att du Reserv har en förmåga att blanda in just dessa och gärna skriva något förklenande om dem !
Alla måste inte älska alla , men man behöver inte alltid tala om att man inte gillar en person !
Om man respekterar andra så ökar chansen att man själv bemöts med respekt.