CITAT (niklaswik @ 05-09-2005, 16:29)
jaja, jag tar upp samma saker och jaja, det är bara att strunta i, men kan inte ni som gillar att bråka starta ett eget forum nånstans då?
Det som ni bråkar om har ju oftast/alltid INGET med odling att göra så VARFÖR hålla till på odla.nu???
Jag vet en bra sida där många personer med samma mentala nivå som dom flesta av dom som gillar bråkandet här:
Lunarstorm *tips*
Jag tror att du kanske vill formulera det där lite annorlunda.
Dels anser jag inte att någon av oss som svarat på din fråga tillhör någon särart av människor - som tycker att det är kul att bråka.
Detta baserar jag dels på att jag inte tror att någon "gillar att bråka" och dels så känner jag inte att någon härinne överhuvudtaget brukar figurera i de stökigare trådarna.
OM det nu är så att vissa personer finner det roande att gräla/argumentera/ha hetsiga diskussioner, så kan man väl säga att "de" gör det, inte att "ni" gör det?
Att ifrågasätta någons mentala kapacitet är kanske inte heller så vänligt?
Då menar jag dels på de personer som skriver på odla, och dels de som skriver på Lunarstorm. Att medelåldern på Lunarstorm är låg, är inte ett tecken på att medelintelligensen är det...