CITAT (birgitek @ 08-09-2005, 16:57)
CITAT (carol @ 08-09-2005, 16:28)
CITAT (birgitek @ 08-09-2005, 15:26)
CITAT (Gossen Ruda @ 08-09-2005, 11:00)
Med tanke på hans kvinnosyn skulle nog dom flesta kvinnorna här på forumet be honom flyga och fara om dom lärde känna honom. Många barn vill han ha, bara söner för dom är mest värda. Hustrun skall sköta hemmet och inget mer.

Äsh, han är ju bara ett barn och blir säkert klokare med åren.
Jag gillar hans kaxighet och snygga är väl nästan alla elitidrottsmän, förutom dom som håller på med kraftsporter och är alldeles för bamsiga.
Birgit Ek

Är man bara ett barn när man är 23?? Många skaffar väl barn i den åldern. Och hur gammal måste man vara för att betraktas som vuxen?
Jag gillar Zlatan när han spelar fotboll

men jag har absolut inget intresse av att lära känna honom som privatperson eftersom han verkar så dryg.
Hjälp! Inte tror du väl på allvar att jag att jag är intresserad av att lära känna honom. Jag är en lyckligt gift tant, 55+.
Jag tycker bara att han är kaxig, kul och snygg att titta på och så råkar jag gilla människor som är självsäkra och inte lider under Jante
Birgit Ek
Nä, du tolkar mig helt fel.

Jag tycker bara att man inte är ett barn när man lämnat tonåren. Själv har jag komplex för att jag ser så ung ut, jag är tretti men betraktas alltid som en liten flicka, särskilt av kvinnor 45+. Det var väl därför jag svarade som jag gjorde.
Min kommentar om att jag inte ville lära känna honom var inte riktad direkt till dig utan bara ett konstaterande ut i tomma luften.