Medlem
Antal inlägg: 3 022
Medlem nr: 2 566
Några av de senaste dagarnas virrvarr:
Letat efter min bil på Stormarknadsparkeringen hur länge som helst. Trodde tillslut att nån snott den, blev alldeles illamående.... den stod bara lite längre bort än jag trodde.
Stoppat fingrarna i te´t när jag skulle ta några jordnötter. Jäklar vad rädd jag blev!!!
Sett min katt i ögonvrån och vänt om för att gå fram till henne, bara för att se att det är min ljusblåa väska (katten i fråga är svar och vit och stöpt i lite annorlunda form).
Vad har ni själv att bekänna? Tänkte att vi behövde lätta upp stämningen här just nu.
--------------------
”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..” - Sun Axelsson
Medlem
Antal inlägg: 4 474
Medlem nr: 2 552
CITAT (SaraS @ 24-09-2005, 16:26)
Jag har bankat galet på bankomaten för att den snodde mitt kort. Ringt och anmält kortet borta och fått ett nytt. Så när jag använde det första gången insåg jag ju att man får kortet INNAN pengarna. Det gamla kortet låg så fint i plånboken, förvisso bakom ett annat...
Min bror ringde till BB och sa att hans fru Lena (vår mor heter så) skulle föda. Svägerkan Annelie utbrast i bakgrunden: Jag heter ANNELIE, är du helt dum i huvet?? Sen ville hon inte åka med till BB för att hon var så himla arg. Brorsan hade fullt sjå att få med henne. Det blev en son i allafall, och enligt honom är dom kvitt efter allt hon hävde ur sig under tiden...