Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Spöken, idéer för allhelgona-firande
          SaraS
          Inlägg 26-09-2005, 14:50
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 317
          Medlem nr: 5 540

Vi är bjudna till en god vän på ett mycket ambitiöst, storstilat och amerikanskt Halloweenparty. (av inbjudan att döma) wub.gif Ett av kraven är att man skall smälta in bland alla andar som är ute och far denna kväll, och nu undrar jag om någon har bra tips på hur man kan klä sig? Liemannen och häxa börjar kännas lite trist... wacko.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          AndreasBlomquist
          Inlägg 26-09-2005, 21:49
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 237
          Medlem nr: 4 935

Det finns ju massa roliga saker du kan vara... Häxa, vampyr, demon och sånt är ju det traditionella men kanske lite trist. Du får hitta på någon liten twist på det hela som gör allt bättre.

För ett par år sedan gick jag in väldigt för Halloween då vi hade en stor fest. Jag var iväg och köpte mig en äkta prästskjorta som de sålde till mig enbart för att jag sa att den skulle vara som present.
          Jag fixade horn som jag satte fast med flytande silikon i pannan och målade mig röd i ansiktet och hade under en månads tid ungefär odlat upp ett skägg som jag klippte till så det vart snyggt och färgade det svart. Målade mig sen med svart färg runt ögonen, målade alla tänderna med en gråsvart färg och färgade även håret svart.

Hade sedan på mig svarta kostymbyxor, den nyinköpta prästskjortan och ett stort upp och nervänt kors och tillsammans med min utsmyckning i ansiktet tror ju jag att jag lyckades visa hur prästerna egentligen ser ut, när inte vi dödliga ser dem liksom! wink.gif

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 05-09-2025, 02:37

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon