För ett par år sedan hade vi en tillfällig nattgäst. En yngre kille som skulle bo hos oss ett par nätter. Jag vaknade mitt i natten av att någon satt på min sängkant. Blev skräckslagen, för jag kom inte ihåg att vi hade någon nattgäst. Ganska snabbt förstod jag vem det var och blev om möjligt ännu mera skräckslagen för jag trodde han blivit komplett galen för han var spritt språngande naken och satt och klappade mej på låret!!!!
"Rickard - vad i helskotta gör du", lyckades jag tillslut få fram. Inget ordentligt svar. Jag visste inte vad jag skulle tro. Växlade mellan tanken att han blivit totalt knäpp och att han var en pervers typ.
"Gå och lägg dej" var nästa mening jag lyckades få fram. Och när han äntligen svarade insåg jag: Han sov!!! Svaret jag fick var: Jag kan inte gå in där, det är för mycket bullar i rummet!!!
Stackars Rickard hade precis börjat ett nytt jobb och körde ut bullar till butiker.
Han lommade ialla fall iväg och vaknade någonstans på väg tillbaka. "Det är visst inga bullar i rummet" hörde jag en spak stämma ropa. Skämdes som en hund när han insåg att han suttit i min säng i bara mässingen..... Gissa om han fått äta upp det här!!!!
/Stina