CITAT (shiva @ 01-10-2005, 04:06)
Hallå på Dig odla polaren!
Nej, jag blev inte utslängd efter mintt inlägg, men jag har det lite jobbigt efter den natten då jag skrev inlägget. Såg aldrig svaren eftersom debatten raderades. Fick bara ett personligt brev från anderson, sen såg jag inte vad som sades. Den kvällen jag skrev inlägget var hemsk! (alltså INNAN jag skrev det "rasistiska" inlägget!) Jag har två trasiga framtänder, (den ena är mycket trasig) som blir dyrt att laga, ett 14 stygns sår på armen, ett brutet ringfinger, ett stort jack i vaden, och sned"hoppad" skuldra! Detta börgade vid sextiden på eftermiddagen då jag sa till en person att sluta skrika HORA till alla tjejer han såg! (förmodligen påtänd) Då bröt jag fingret när jag gick emellan. Senare på kvällen var det ett stort bråk mellan två taxiförare, vad jag förstod var att den ena var skylldig något, vad vet jag inte. Skulle möta en kompis där och plockade upp telefonen. En kille som jag inte sett innan flög på mej och skrek att jag ringde polisen! Då kom en andre kille och högg vad jag tror en skruvmejsel i min vad! När jag låg där på trottoaren kom fem-sex personer till och dom slogs så fjädrarna rök med varandra: Mej rörde Dom inte mer. Klockan var bara 23.00 jag var inne en sväng på sjukan, mitt ben hade jag fått hjälp av förbipasseranda att linda so jag brydda mig inte så mycket då, och i munnen fick jag någon sorts bedövning, (jag har inte lagat tänderna än).
Efter en jävligt misslyckad kväll var jag JÄVLIGT sur, ingen av dom inblandade var "svensk talande"! Det är så känsligt att uttala sig i detta ämne, men jag sa vad jag kände efter detta, så nu är jag "rasist"! Alltså: får man så mycket stryk på en och samma kväll får man inte kommentera det!
Därför har jagunder en tid valt att hålla en låg profil på forummet och enbart LÄSA inläggen utan att svara.
Vill nu ge en offentlig ursäkt till OPHELIA och RESERV så att mina rasistiska upplevelser inte skadar eller kopplas ihop med OPHELIA eller RESERV, som jag beundrat och försvarat.
Med vänligt avsked från forumet, Shiva/Magnus
Hej Magnus....fy sjutton va du har råkat ut för...så hemskt
Här i sthlm händer sånt varenda dag tydligen och du har nog haft tur som fick behålla livet, många som inte fått de.
Hoppas för allt i världen att du inte får några bestående men av händelsen..tycker det va starkt av dig att protestera...allt för få som vågar göra så.
Kramis till dig