Uj va en liten fråga blev diskuterad! Ska väl inte vara sämre jag.
Har inte orkat lusläsa allemansrätten men vet så pass att man självklart inte får förstöra, men det behövs det väl knappast en allemansrätt för? Jag tycker det att oavsett vad man gör, bara man inte stör eller förstör, så kan man väl få göra det? Jag har ju ingen häst själv, men "förr i tiden" ute hos min far på landet så åkte jag runt med en fyrhjuling i skogarna runt huset han bor i, och jag tycker bara som jag sa innan att så länge jag inte störde eller förstörde så gjorde det väl inget? Så jag tycker att du, digitalkarin, ska rida på i skog o mark där du inte stör eller förstör.
Sen tycker jag att en del svar stackars digitalkarin fått är.. märkligt ogenomtänkta för att vara ett forum med en högre åldersnivå än vad jag brukar vara på. Någon trodde direkt att det handlade om en 900kilos pålle, en annan fördömmer all ridning direkt, vilket är synd, för att dra alla över en kam är inget jag tycker man ska göra. I sådana fall är ju alla röda bilar skitbilar bara för en kompis till mig hade en röd skitbil. Inga namn nämnda och inga glömda, men, med risk att komma i olag:
Citerar Gunvor Nilsson "Men har man bestämt sej för att alla andra har fel så har man!"
Jösses...
Tackar för mig, rid på digitalkarin, bara du inte stör eller förstör, för inte skulle du ha ont av vildsvinen om de inte störde eller förstörde? /Anders
--------------------
Kör Saab och odlar tomater?!
|