Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ramadan har börjat.....
          silos
          Inlägg 06-10-2005, 10:53
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Nå;inte för mig men jag känner flera muslimer.
          Under den första dagen på Ramadan hälsade jag på en kvinna som är muslim och hon bjöd mig på världens godaste mat;då solen hade gått ner wub.gif
          Mina muslimska vänner är så enormt gästvänliga och kärleksfulla;de har blivit som en ny familj för mig wub.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Reserv
          Inlägg 06-10-2005, 11:24
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

CITAT (Felix matte @ 06-10-2005, 12:13)
          CITAT (Reserv @ 06-10-2005, 12:06)
          CITAT (Felix matte @ 06-10-2005, 11:59)
          Min syster fick krypa ner på bilgolvet och dricka vatten i smyg... annars riskerade hon att bli stenad. Detta var när de bodde i Saudiarabien.
          Hon har inga goda minnen från Ramadan.

Påtvingade dom svenskar till sin religion? blink.gif

Såtillvida att hon var tvungen att alltid bära hellångt, långärmat, höghalsat
          samt att aldrig någonsin hålla sin make i hand så någon såg det.

Ett Finskt läkarpar höll på att stenas ihjäl för att de utan att tänka på det... höll varann i hand när de gick ute på stan.
          Likadant var syrran m.fam illa ute när de stod i havet och kramade om varann... då kom två fåraherdar springandes med påkar i hand... tack o lov så hann de få med barnen och låsa in sig i bilen och köra därifrån. Otäck upplevelse var det för dem.

Nu är det säkert inte lika strängt överallt.

blink.gif Sen kommer en del och påstår att svenskar är rasister wacko.gif Tänk om vi svenskar skulle förbjuda slöjor på muslimska kvinnor, vilket jädra ramaskri det skulle bli då, okay om man tar seden dit man kommer. Åker man till ett muslimskt land så kan det väl va´okay att följa deras regler om slöja och känsloyttringar mot det motsatta könet, men då ska det banna mig även va´så åt andra hållet också, varför tar man sig till sverige istället för till närmsta muslimska fredliga land? Om dom tog seden dit dom kom så skulle det juh va´en sak, men det är det så få av dom som gör, inte fasen tar jag mig till ett muslimskt land om det skulle bli krig i sverige, jag tar mig juh till närmsta liknande land jag kan komma. wink.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 06:13

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon