Medlem
Antal inlägg: 9 732
Medlem nr: 22
Det har varit så underbara dagar, jag njuter i och för sej alla dagar på året. Vi behöver gå bara några minuter, så har vi allt utanför knutarna, åkrar, berg, hav, skog:
Denna dag blåste det 15 m/s. Vägen till bussen, man kan skymta havet längst bort. En kort promenad hemifrån vägen upp, så har vi berg, ljung och underbar utsiktöver havet.
Dessa två bilder tog jag i går på en fin höstpromenad i skogeb här alldeles nära.
Medlem
Antal inlägg: 14 005
Medlem nr: 429
Håller med om att det ofta finns folk som gör sitt bästa för att förtala ett område... mitt har också varit utsatt för samma... ändå bor vi så fint... tvåvånings hus med 4 hyresgäster i varje trapp... naturen alldeles inpå knuten.. finfina motionsspår för människor, hundar och hästar och utöver det .. milslånga asfalterade gång och cykelvägar... bilfria gårdar där barnen får lära sig cykla och kan leka utan risk att råka ut för olycka.
Kanske är det just så för Hisingen också... för att där har hysts ett antal missbrukare i något kvarter... eller? så var det allt skitsnack startade här.