Jag hade byggt en ny fancy lagård åt gubben och anställt nån så vi fick semester ibland...själv skulle jag starta handelsträdgård (med anställda..."jobba när jag ville..dadidadidadida..")
Göra sånt jag drömt om som att leva vildmarksliv och självhushållning en period...resa lite, köpa ett hus i solen (här alltså...bara så jag får sol på vintern också)
Skulle nog försöka fortsätta leva som jag gör fast utan stressen man har nu...men genomföra drömmarna som hindrats av det ekonomiska..
Mina barn skulle naturligtvis få del av skärven...fast inte så att de blir några "bratz" för det vill jag absolut inte...men de skall inte behöva bekymra sig om att har råd med körkort och bil och boende när de flyttar ut..
Fritidsgården skulle slippa nedläggningshotet och en öppen förskola skulle finnas här igen...och min syster hade fått en barnflicka om hon ville...
Sen skulle jag sätta en hel del pengar på banken och bara vara nöjd för dem och inte bekymra mig en massa om hur de skall bli fler...och glatt betala min skatt så att ambulanshelikoptrar kan fortsätta att flyga barn som blivit påkörda av tåget till en väl fungerande sjukvård så att fler föräldrar kan uppleva lyckan i att ha sina barn kvar i livet...