CITAT (Skatmor @ 13-10-2005, 20:29)
Tyvärr förekommer det ju mobbning även här på Odla då och då, tycker jag. Och orsaken till att det kan fortgå är nog densamma här som på andra ställen... att man från ledningshåll inte i praktisk handling visar att man inte tolererar mobbing.

Det är en tolkningsfråga,
din tolkning. Så länge såna komentarer håller sig undan i forat så är det lugnt, eller tycker du kanske att det är
för lugnt just nu? Att skylla på forumledningen när överkänsliga vuxna människor skriker om mobbning i tid och otid, sånt förstör stämningen här inne, men det inser ni säkert inte ens själva. Jag har haft många mycket trevliga stunder framför datorn med många underbara människor härifrån odla, men det är slut på den tiden nu, p.g.a. såna som dig som endast skriver för att racka ner på nån eller gnälla på forumledningen. Jag för min del tycker att Ingemar gjort ett enormt bra jobb och han arbetar vidare för att unvika fler bråkstakar, sluta gnälla på forumledningen, vi är väl vuxna människor. Och är det så att vi vuxna inte pallar trycket så är det bara att vandra vidare till andra forum, ingen tvingar oss kvar här. Nu har jag suttit på båda händerna i en vecka, faen va´skönt att äntligen få lätta på arslet och låta fingrarna fladdra över tangentbordet. Får väl sitta på dom en vecka till nu