Det kan lösa sig och det kan fortsätta... Jag har en hel drös med katter, som alla känner varandra och som drar hyfsat jämnt. Dock kan jag se tydliga tecken på att somliga av dem tycker mer eller mindre bra om varandra. Prins tycker om Sessan och Knorren, men inte om Berggren och Tosse. Tosse ÄLSKAR alla. Sessan gillar Prins men kan vara tjurig mot Berggren och Tosse och hon "pratar" inte alls med Knorren, som i sin tur är lite allmänt asocial... De som tycker om varandra tvättar varandra och sover gärna "i hög" medan de som inte är så förtjusta visar det på olika sätt, antingen genom att nonchalera eller genom att "örfila upp" den misshaglige.
På dina frågor vill jag svara "Ja" på de tre sista och "Vet tyvärr inte säkert.." på de två första..
Hur länge har du passat Mixie? Är det bara några dagar kan det hela lägga sig, men har det gått längre tid är det osäkrare... Jag hade nog fortsatt att dela på dem och kanske försökt att låta dem träffas inomhus under så trevliga former som möjligt med förhoppningen att Hugo skulle lugna ner sig. Men frågan är jättesvår! Jag passade katter åt brorsan och hans fru i tio dagar och jag kunde hålla dem och mina katter i var sin del av huset men det var jobbigt.... Stackars dig om du måste hålla på med det i mer än ett halvår!!!