CITAT (amaira @ 20-10-2005, 08:37)
CITAT (Berith @ 20-10-2005, 07:42)
CITAT (amaira @ 19-10-2005, 18:54)
Ja, Posse är tack och lov avstängd till slut

Åh vad ledsen jag blir när
du amaria skriver så.

Du! som skickar kramar åt alla håll... Är du också inblandad i den ev. avstängningen?
Har du missat Posses sjuka sidor?
Fullständigt oprovocerade (alltså uppdykande ur det blå, utan föregående diskussion) nya totalkonstiga inlägg med grova personangrepp.
Och oförmåga att kunna släppa "Copycat" och annat.
Lugn och ro på forumet, var inte Posses starka sida.
Inte ens den värsta brottsling är utan sina goda sidor! (Och Posse är ingen brottsling ;-)
Ledsen att jag gör dig besviken Berith.

Jag är inte något "helgon". Inte heller är jag särskilt bra på att ta provokationer.
Posses sista inlägg VAR "totalfult" och "helgalet"! Så skriver bara en sjuk människa. Posse behöver troligtvis professionell hjälp på något vis.
Om man skriver sådana inlägg för många gånger (eller EN gång om det är riktigt illa) blir man faktiskt avstängd.
Något som är fullständigt utanför min makt att påverka.
Dessutom tas sådana inlägg bort så fort webmaster får vetskap om dem.
Och för er som flyger i taket när jag skriver om "professionell hjälp" i samband med "psykisk störning" av något slag, vill jag bara säga att jag INTE skriver det med kränkande tankar!!!
Håller helt med där! Jag är ju också en av dom som blivit "påhoppad" av Posse flera ggr. Efter det inlägget amiars skriver om mailade jag till Ingemar och sa att nu fick han banne mig göra något, och det gjorde han. Jag förstod dock på hans svar att jag inte hade varit ensam om klagomålen och antar att han utifrån det tog sitt beslut.