|
wolkenkrabber
18-10-2005, 22:28
här är beviset tog en printscreen på auktionen eftersom den är över  Bild på LP'n  Inget illa menat! EDIT: Klicka på bilderna för att förstora
*Felix matte*
18-10-2005, 22:32
I de djupaste vatten... Mvh Fenja
Hannele
19-10-2005, 10:29
CITAT (wolkenkrabber @ 18-10-2005, 23:28) här är beviset  Varför inte: Swedish Posse klär sig rätt i nya Gore-filmen
CITAT (Felix matte @ 18-10-2005, 23:32) Tror väl knappast att det handlar om den som fanns här på forum... hon var en tant  :lol: :D Nu blir jag så där förvirrad igen... "hon var en tant" Neej, Posse är appsilut en han, det vidhåller jag å det bestämdaste!  Och vad menar du med "fanns"? Har du nån inside information kan du väl vidarbefordra den till mej?
netaave
19-10-2005, 13:23
Vederbörande är väl avstängd
Gossen Ruda
19-10-2005, 15:37
Ordet posse betyder nåt i stil med spaningsstyrka, uppbåd. Sånt som sherifferna satte upp när man skulle jaga bankrånare i vilda västern. Googlar man på posse får man 6,5 miljoner träffar.
pisanggoreng
19-10-2005, 15:42
Här i Skåne är "posse" också en plastpåse...
CITAT (netaave @ 19-10-2005, 14:23) Vederbörande är väl avstängd Va??
Verkar vara flera som har försvunnit...... och vissa som jag tycker borde ha knuffats ut för länge sedan är kvar.... trist när det blir på detta sättet
Posse är för övrigt en adelsläkt i Sverige.
CITAT (Berith @ 19-10-2005, 17:24) CITAT (netaave @ 19-10-2005, 14:23) Vederbörande är väl avstängd Va??  Japp, efter en tråd för några veckor sen där vederbörande spårade ur en gång för mycket och gjorde grova personangrepp i både rubrik och text.
Ja, Posse är tack och lov avstängd till slut
Biggan_
19-10-2005, 18:00
CITAT (pisanggoreng @ 19-10-2005, 16:42) Här i Skåne är "posse" också en plastpåse...  ....eller pappersposse
Ophelia
19-10-2005, 19:07
Jag kan bara inte låta bli att leka med ord. Absolut inte illa menat men.... ....(Pomperipoessa) Jag tyckte synd om Pomperipossa när jag var barn. Trodde hon var väldigt ensam där i sitt goda hus
Hannele
19-10-2005, 19:42
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 19-10-2005, 18:31) gjorde grova personangrepp i både rubrik och text. Hela rubriken var ett citat, vad en annan person sagt om posse. Rätt ska väl vara rätt. Sedan kanske det hela spårade ut, ideell missförstånd igen. Det är så mycket missförstånd, för att många läser och lyssnar dåligt?
*Felix matte*
19-10-2005, 19:48
CITAT (Berith @ 19-10-2005, 13:35) CITAT (Felix matte @ 18-10-2005, 23:32) Nu blir jag så där förvirrad igen... "hon var en tant" Neej, Posse är appsilut en han, det vidhåller jag å det bestämdaste!  Och vad menar du med "fanns"? Har du nån inside information kan du väl vidarbefordra den till mej?  Med fanns menar jag att en forummedlem talade om för mig att hon var avstängd. Att hon är/var tant det talade en (numera inte kvar) medlem om för mig. Den personen hade personlig kontakt med P. Men... könsbyte kanske  Inte för att det intresserar mig... men när du frågar så vill jag inte vara ohövlig å inte svara. Om du säger att hon är han så får jag väl tro dig för jag såg på din hemsida att hon/han sökte kontakt med dig.
CITAT (Hannele @ 19-10-2005, 20:42) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 19-10-2005, 18:31) gjorde grova personangrepp i både rubrik och text. Hela rubriken var ett citat, vad en annan person sagt om posse. Rätt ska väl vara rätt. Sedan kanske det hela spårade ut, ideell missförstånd igen. Det är så mycket missförstånd, för att många läser och lyssnar dåligt? Rubriken kanske var citat men i texten fanns en hel del annat otillåtet, uppenbarligen tillräckligt för att bli avstängd.
Ophelia
19-10-2005, 20:00
Apropå kändis och vara tant.....Rolling Stones är förvisso inga tanter men väl män...som börjar närma sig "inte 20-års åldern" direkt. Likväl stuffar de runt och är hyfsat berömda. Kanske Posse är lika berömd Tyckte Posse hade en del vettiga inlägg. Är inte direkt helt tappad bakom en vagn gällande datorer.
Och nu får vi aldrig veta om hon/han fick sina röda plastskor som hon/han efterlyste... Mulle
Eftersom Posse var en av dom största ivrarna att administratörerna till forat skulle stävja personangreppen som hon ansåg fanns i tid och otid, så va´det väl inte mer än rätt att hon vart den första som åtgärdades, det kallar jag för att få gehör för sina innersta önskningar. Ingemar stänger förmodligen inte av folk utan ordentliga skäl, det räcker inte med att några medlemmar klagar och gnäller över nån annan medlem, Ingemar själv gör nog bedömningar när det gått för långt i personangreppen.
Så posse var en hon?????
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 19-10-2005, 18:31) CITAT (Berith @ 19-10-2005, 17:24) CITAT (netaave @ 19-10-2005, 14:23) Vederbörande är väl avstängd Va??  Japp, efter en tråd för några veckor sen där vederbörande spårade ur en gång för mycket och gjorde grova personangrepp i både rubrik och text. Ojdå... Låter som om du Magdis varit drivande i avstängningen?
CITAT (Felix matte @ 19-10-2005, 20:48) Med fanns menar jag att en forummedlem talade om för mig att hon var avstängd. Att hon är/var tant det talade en (numera inte kvar) medlem om för mig. Den personen hade personlig kontakt med P. Men... könsbyte kanske  :unsure: Inte för att det intresserar mig... men när du frågar så vill jag inte vara ohövlig å inte svara. Om du säger att hon är han så får jag väl tro dig för jag såg på din hemsida att hon/han sökte kontakt med dig. Tack för att du svarade Agneta. Och tack för att du gjorde mej uppmärksam på anropet på min hemsida - ska genast ta kontakt med Posse och höra vad han/hon vill mej innan jag "vidtar ev. åtgärder" (dvs ändrar min adress, har ju plockat bort den härifrån för länge sen. Har du sparat den sen tidigare??).
CITAT (Ophelia @ 19-10-2005, 21:00) Tyckte Posse hade en del vettiga inlägg. Tycker Posse har en hel del vettiga inlägg.
*Felix matte*
20-10-2005, 06:41
CITAT (Berith @ 20-10-2005, 07:36) Har du sparat den sen tidigare??). Ja... jag brukar spara hemsidor i egen mapp .. kul att vandra runt i...läsa och se på fina bilder.
CITAT (amaira @ 19-10-2005, 18:54) Ja, Posse är tack och lov avstängd till slut :wub: Åh vad ledsen jag blir när du amaria skriver så.  Du! som skickar kramar åt alla håll... Är du också inblandad i den ev. avstängningen?
CITAT (Felix matte @ 20-10-2005, 07:41) CITAT (Berith @ 20-10-2005, 07:36) Har du sparat den sen tidigare??). Ja... jag brukar spara hemsidor i egen mapp .. kul att vandra runt i...läsa och se på fina bilder.  Ok. Är tacksam om du inte sprider adressen vidare.
*Felix matte*
20-10-2005, 07:15
CITAT (Berith @ 20-10-2005, 07:46) CITAT (Felix matte @ 20-10-2005, 07:41) CITAT (Berith @ 20-10-2005, 07:36) Har du sparat den sen tidigare??). Ja... jag brukar spara hemsidor i egen mapp .. kul att vandra runt i...läsa och se på fina bilder.  Ok. Är tacksam om du inte sprider adressen vidare. Ingen fara... så brukar jag inte göra.
CITAT (Berith @ 20-10-2005, 07:42) CITAT (amaira @ 19-10-2005, 18:54) Ja, Posse är tack och lov avstängd till slut  Åh vad ledsen jag blir när du amaria skriver så.  Du! som skickar kramar åt alla håll... Är du också inblandad i den ev. avstängningen? Har du missat Posses sjuka sidor? Fullständigt oprovocerade (alltså uppdykande ur det blå, utan föregående diskussion) nya totalkonstiga inlägg med grova personangrepp. Och oförmåga att kunna släppa "Copycat" och annat. Lugn och ro på forumet, var inte Posses starka sida. Inte ens den värsta brottsling är utan sina goda sidor! (Och Posse är ingen brottsling ;-) Ledsen att jag gör dig besviken Berith.  Jag är inte något "helgon". Inte heller är jag särskilt bra på att ta provokationer. Posses sista inlägg VAR "totalfult" och "helgalet"! Så skriver bara en sjuk människa. Posse behöver troligtvis professionell hjälp på något vis. Om man skriver sådana inlägg för många gånger (eller EN gång om det är riktigt illa) blir man faktiskt avstängd. Något som är fullständigt utanför min makt att påverka. Dessutom tas sådana inlägg bort så fort webmaster får vetskap om dem. Och för er som flyger i taket när jag skriver om "professionell hjälp" i samband med "psykisk störning" av något slag, vill jag bara säga att jag INTE skriver det med kränkande tankar!!!
CITAT (Berith @ 20-10-2005, 07:42) CITAT (amaira @ 19-10-2005, 18:54) Ja, Posse är tack och lov avstängd till slut  Åh vad ledsen jag blir när du amaria skriver så.  Du! som skickar kramar åt alla håll... Är du också inblandad i den ev. avstängningen? Skulle vi som medlemmar på forumet kunna påverka en avstängning? Så har jag inte förstått det... Det är väl forumansvariga som gör det! Sedan kan vi ju medela dem om "otilllåtna tilltag" i inläggen! Vilket är bra att vi gör, tycker jag! Men jag kan ju ha fel!
lilla mamma
20-10-2005, 07:54
Låt posse vara ifred nu. Är de borta så är de borta. Alla har sina sätt att vara, och låt så vara.
Det låter lite som bråk i sandlådan här ibland, den gjorde det och det.
Kommer ni inte ihåg vad tråden började med, den var och skall förbli positiv
*Felix matte*
20-10-2005, 07:55
CITAT (Annlo @ 20-10-2005, 08:45) Skulle vi som medlemmar på forumet kunna påverka en avstängning? Så har jag inte förstått det... Det är väl forumansvariga som gör det! Sedan kan vi ju medela dem om "otilllåtna tilltag" i inläggen! Vilket är bra att vi gör, tycker jag! Men jag kan ju ha fel! Nej jag tror inte att du har fel..... Håller med
netaave
20-10-2005, 10:01
CITAT (amaira @ 20-10-2005, 08:37) CITAT (Berith @ 20-10-2005, 07:42) CITAT (amaira @ 19-10-2005, 18:54) Ja, Posse är tack och lov avstängd till slut  Åh vad ledsen jag blir när du amaria skriver så.  Du! som skickar kramar åt alla håll... Är du också inblandad i den ev. avstängningen? Har du missat Posses sjuka sidor? Fullständigt oprovocerade (alltså uppdykande ur det blå, utan föregående diskussion) nya totalkonstiga inlägg med grova personangrepp. Och oförmåga att kunna släppa "Copycat" och annat. Lugn och ro på forumet, var inte Posses starka sida. Inte ens den värsta brottsling är utan sina goda sidor! (Och Posse är ingen brottsling ;-) Ledsen att jag gör dig besviken Berith.  Jag är inte något "helgon". Inte heller är jag särskilt bra på att ta provokationer. Posses sista inlägg VAR "totalfult" och "helgalet"! Så skriver bara en sjuk människa. Posse behöver troligtvis professionell hjälp på något vis. Om man skriver sådana inlägg för många gånger (eller EN gång om det är riktigt illa) blir man faktiskt avstängd. Något som är fullständigt utanför min makt att påverka. Dessutom tas sådana inlägg bort så fort webmaster får vetskap om dem. Och för er som flyger i taket när jag skriver om "professionell hjälp" i samband med "psykisk störning" av något slag, vill jag bara säga att jag INTE skriver det med kränkande tankar!!! Håller helt med där! Jag är ju också en av dom som blivit "påhoppad" av Posse flera ggr. Efter det inlägget amiars skriver om mailade jag till Ingemar och sa att nu fick han banne mig göra något, och det gjorde han. Jag förstod dock på hans svar att jag inte hade varit ensam om klagomålen och antar att han utifrån det tog sitt beslut.
CITAT (lilla mamma @ 20-10-2005, 08:54) Låt posse vara ifred nu. Är de borta så är de borta. Alla har sina sätt att vara, och låt så vara. Instämmer!
CITAT (lilla mamma @ 20-10-2005, 08:54) Låt *** vara ifred nu. Är de borta så är de borta. Alla har sina sätt att vara, och låt så vara. *låter* hädanefter Och instämmer med Annlo. Det är knappast " vi" som stänger av medlemmar. Men nog sjuttsingen har "vi" rätt att meddela forumansvariga när något spårar ur alltför gravt!?? Eller? Visst, det är "synd" om människorna, och visst ska man ska väl "vara snäll". Men jag tror inte att "snällhet" hipp-som-haver ens är av godo alla gånger. Att låta en person fortsätta med ett otillbörigt beteende, hjälper inte ens den personen!!! Är min fasta övertygelse. Pronto.
Ophelia
20-10-2005, 18:51
Att bli påhoppad innebär ju att det man säger/skriver väcker uppmärksamhet (på gott och ont). Tänk att aldrig få gehör eller att någon uppmärksammar det man har att säga/skriva.
Skatmor
20-10-2005, 21:12
CITAT (Ralf @ 19-10-2005, 18:00) Verkar vara flera som har försvunnit...... och vissa som jag tycker borde ha knuffats ut för länge sedan är kvar.... trist när det blir på detta sättet Jag tycker också att Ingemar har knuffat ut fel person. Som jag upplevde Posse var det en modig person som ofta försökte rycka in och försvara andra som utsattes för kränkande behandling, som t.ex. Tomas 99. Jag såg aldrig att Posse skrev något kränkande själv, om man nu inte kallar det kränkande och personangrepp att kalla mobbare... för just mobbare.
CITAT (Skatmor @ 20-10-2005, 22:12) Jag tycker också att Ingemar har knuffat ut fel person. Som jag upplevde Posse var det en modig person som ofta försökte rycka in och försvara andra som utsattes för kränkande behandling, som t.ex. Tomas 99. Jag såg aldrig att Posse skrev något kränkande själv, om man nu inte kallar det kränkande och personangrepp att kalla mobbare... för just mobbare. att du inte såg posse skriva något kränkande kan bero på att ingemar varit snabb på att radera sånna inlägg!
CITAT (Skatmor @ 20-10-2005, 22:12) om man nu inte kallar det kränkande och personangrepp att kalla mobbare... för just mobbare. Om man nu tar det här som ett exempel, vem är det som bestämmer vem mobbaren/den mobbade är? Om någon ideligen upprepar samma mantra, släng ut dom som hänger sig åt personangrepp och bråkstakar som startar infekterade trådar och är just den som gladeligen hoppar på och bråkar, vem ska då slängas ut? Den som blir påhoppad? Fast det går juh inte alltid, som när vederbörande hoppar på såna som inte ens är med här på forumet. Ska alla som förknippas med t.ex. mig för att dom delar mina åsikter, skriver på snarlikt sätt eller formulerar sig förbluffande likt kastas ut? Kränkande är det när inte vederbörande kan ta till sig andras åsikter utan att för den skull koppla ihop en massa forumister som förmodligen aldrig träffats i rätta livet, och antyda att dom förmodligen håller sig med både två och flera nicknames. Sånt är bara sorgligt och mycket beklagligt att en del inte kan låta bli att tjafsa om sånt som inte ens borde tjafsas om, vad spelar det för roll vem som är gift med vem? Jag har då helt klart skurit ner på min dagliga dos av odla, det skänker inte nån glädje längre, det vart nog en infektion för mycket i forat för min smak. Eftersmaken av alla bråk och tjafs är bitter.
*Felix matte*
20-10-2005, 22:06
CITAT (Reserv @ 20-10-2005, 22:58) Jag har då helt klart skurit ner på min dagliga dos av odla, det skänker inte nån glädje längre, det vart nog en infektion för mycket i forat för min smak. Eftersmaken av alla bråk och tjafs är bitter. Men snälla nån då  Inte ska man väl ta allt på så fullaste alllvar.. hade jag gjort det så hade jag för länge sedan varit ute ... men jag har bestämt mig för att "skita i" alla elaka PM och mail som kommer... Känner helt enkelt att de som skickar sådant mår mycket dåligt i sig själva. Skickar dem alla en stor kram istället för att reta upp mig.
CITAT (amaira @ 20-10-2005, 08:37) CITAT (Berith @ 20-10-2005, 07:42) CITAT (amaira @ 19-10-2005, 18:54) Ja, Posse är tack och lov avstängd till slut  Åh vad ledsen jag blir när du amaria skriver så.  Du! som skickar kramar åt alla håll... Är du också inblandad i den ev. avstängningen? Har du missat Posses sjuka sidor? Fullständigt oprovocerade (alltså uppdykande ur det blå, utan föregående diskussion) nya totalkonstiga inlägg med grova personangrepp. Och oförmåga att kunna släppa "Copycat" och annat. Lugn och ro på forumet, var inte Posses starka sida. Inte ens den värsta brottsling är utan sina goda sidor! (Och Posse är ingen brottsling ;-) Ledsen att jag gör dig besviken Berith.  Jag är inte något "helgon". Inte heller är jag särskilt bra på att ta provokationer. Posses sista inlägg VAR "totalfult" och "helgalet"! Så skriver bara en sjuk människa. Posse behöver troligtvis professionell hjälp på något vis. Om man skriver sådana inlägg för många gånger (eller EN gång om det är riktigt illa) blir man faktiskt avstängd. Något som är fullständigt utanför min makt att påverka. Dessutom tas sådana inlägg bort så fort webmaster får vetskap om dem. Och för er som flyger i taket när jag skriver om "professionell hjälp" i samband med "psykisk störning" av något slag, vill jag bara säga att jag INTE skriver det med kränkande tankar!!! Med risk för att trampa ihjäl nån, inte bara deformera några tår... Jaa jag har nog missat Posses sjuka sidor. Visst att h*n har extrema (kanske fel ord...) åsikter om en del ämnen men dom åsikterna är väl inte mer oacceptabla än när du amaira "påpekar" att någon är psykiskt sjuk. (Slänger in en kram och en här så uppväger väl det min negativa attityd just nu. Eller?) Tycker det är konstigt att du "får" göra så - inte bara en gång utan flera gånger, har sett det i flera inlägg. Jag tycker också det är konstigt att ingen annan (av oss andra medlemmar, eller forumansvariga) protesterar mot det. Det finns personer här inne som jag inbillar mej är omtyckta av alla de andra medlemmarna, och det finns dom som är omtyckta av många eller bara några få. Om jag skulle gissa så tillhör nog du dom första, men jag kan ju ha väldigt fel. Kanske att ingen protesterar mot ditt inlägg för att du är omtyckt av "alla"? Kanske någon mer än jag tycker att det är ett väldigt grovt övertramp att påstå att någon är psykiskt sjuk? Eller är det bara för att det är du amaira som säger det som andra är tysta? Jag har sagt det några gånger förut och säger det igen... Om ingen protesterar så kan ju den som säger eller gör något tro att det är helt ok att säga eller göra så. Jag protesterar! Neej jag tycker inte att Posses återkommande inlägg om Copycat och andra är intressanta eller trevliga. Visst, jag läser dom men jag suckar mest över dom. Men neej jag upplever inte Posse som psykiskt sjuk. Jag sökte på h*ns inlägg sedan starten och då skiljer h*n sej väl inte från oss andra? Tittade också in i h*ns album med lika fina bilder som i vilken annans som helst. Och joo amaira (angående ett annat av dina inlägg i den här tråden) jag tror att vi/ni kan påverka Ingemar till att plocka bort medlemmar. Om bara tillräckligt många har åsikter om en viss person blir det ju tyst om just den personen stängs av. Håller med Ralf i hans inlägg här också.... Att det är "fel" personer som försvunnit...
Hannele
21-10-2005, 07:40
CITAT (Berith @ 21-10-2005, 08:29) Jag tycker också det är konstigt att ingen annan (av oss andra medlemmar, eller forumansvariga) protesterar mot det.
Det finns personer här inne som jag inbillar mej är omtyckta av alla de andra medlemmarna, och det finns dom som är omtyckta av många eller bara några få. Berith, jag håller med dej, men det är inte konstigt att ingen vågar eller orkar protestera mot amairas osmakliga påhopp och personangrepp, för risken är stor att man själv blir påhoppad. Enligt vissa förekommer det ju ingen mobbning på odla.nu, och den som vågade påstå att sådant finns här, fick inga trevliga svar. Inte många som har civilkurage för att orka försvara den som blir nertrampad. Tack Berith.
birgitek
21-10-2005, 07:47
För tydlighetens skull, jag anmälde Posse till adm. Skälet till detta var att han/hon flera gånger användt mitt namn som slagträ för att kränka andra medlemmar och att jag flera gånger vädjat till henne/honom att sluta använda mitt namn förutom i svar riktade till mej. Alltså inte vad Posse tyckte om mej (det kan jag ta), utan därför jag tyckte att mitt namn missbrukades. Vill avsluta med att det är helt OK att tycka vad man vill om mina inlägg och mina åsikter, men det är inte OK att använda mitt namn som något slags slagträd eller i diskussioner jag inte är inblandad i. Birgit Ek
Jag vill också ställa mig upp till Posses försvar. Jag har också missat Posses "sjuka sidor". jag tycker också att Posse HADE en hel del bra att säga. Jag tycker att man mycket orättvist har slängt ut denna person. Jag har fått kontakt med Posse efteråt, (jag vet heller inte vilket kön Posse har, men det är fullständigt ointressant i sammanhanget), vad som är intressant är att Posse är utslängd och att hon/ han inte ens får kontakta andra medlemmar via PM. Posse har blivit portad utan förklaring.
Det står naturligtvis Odlas ägare (Averdis HB) helt fritt att göra vad de vill med sin sajt och bestämma helt fritt vilka de vill ha där. Jag kanske också blir utslängd efter min kritik? Men jag vill ändå säga att det Posse eventuellt har gjort sig "skyldig" till är intet mot vad andra ägnar sig åt både nu och tidigare.
Men att kalla någon för en "sjuk människa" som "troligtvis är i behov av professionell vård" - det är tydligen inte kränkande och det kan tydligen passera. Konstigt, mycket konstigt.
Appropå "sjuk människa", "troligtvis i behov av pfoffesionell vård" ser jag inget kränkande i då personen i fråga själv på forat talat om att hon varit sjuk och gått i samtalsterapi, men tyckte att själv är bäste dräng. Det sa hon i en tråd där hon gick hårt åt en ung flicka på forumet som hade ätstörningar med tillhörande kräk fobi, Posse ombads flera gånger att inte nämna det ordet men envisades med att säga det ändå. Jag vet inte om jag sett den medlemmen alls sen jag startade här i våras, söker man på henne så slutade hon här i november 2004. Posse verkar ha haft en förmåga att själv ställa till med rabalder och när nån haft en annan åsikt så har hon gormat om mobbning och personangrepp. Det är bara att söka på Posse, mobbning och personangrepp så får man upp hur mycket som helst. Jag har vidare mycket svårt att tro på att Posse inte fått nåt mail eller nån förklaring av Ingemar som talar om var hon felat.
Skatmor
21-10-2005, 10:20
CITAT (Reserv @ 20-10-2005, 22:58) CITAT (Skatmor @ 20-10-2005, 22:12) om man nu inte kallar det kränkande och personangrepp att kalla mobbare... för just mobbare. Om någon ideligen upprepar samma mantra, släng ut dom som hänger sig åt personangrepp och bråkstakar som startar infekterade trådar och är just den som gladeligen hoppar på och bråkar, vem ska då slängas ut? Den som blir påhoppad? Fast det går juh inte alltid, som när vederbörande hoppar på såna som inte ens är med här på forumet. Hur kunde Posse få taskiga PM från någon "som inte ens är med här på forumet ", en någon som brukade skriva om "infekterade trådar" ???
Biggan_
21-10-2005, 10:41
fattar inte tjaffset heller. tråden handlar om en skiva... tror till och med att det var ett skämt:(
Jag tycker inte det är rätt att diskutera en person i dess frånvaro utan att personen ifråga har en chans eller möjlighet att bemöta det som skrivs.
Tropeden
21-10-2005, 13:02
CITAT (Birgitta P @ 21-10-2005, 11:41) Håller med. dessutom blir det att "kasta sten i glashus" effekt, med tanke på att man nu jagar en fd medlem på liknande sätt som denna fd medlem jagat andra fd medlemmar (men utan inslag av dubbla identidets beskyllningar då)... Jaja, man lär sig så länge man lever!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|