Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> buggletare, testpiloter sökes..
          Therese.3z
          Inlägg 20-10-2005, 19:16
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 103
          Medlem nr: 6 239

Finns det tre-fyra personer här med lite tid över som har lust att leta efter buggar och testa funktioner i min Hoya-databas?

Mer information till de som är snälla nog att ställa upp och hjälpa till!
          (Maria från Helsingborg, du kanske vi hjälpa till? Du verkar både vettig och trevlig. smile.gif )

--------------------
          Therese!

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Therese.3z
          Inlägg 20-10-2005, 20:10
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 103
          Medlem nr: 6 239

Ingen mer än snälla yenny som känner sig manad och är lite nyfiken?

Jag kan berätta i korthet vad jag vill du/ni ska göra:

Det som ska göras är helt enkelt att klicka runt på sidan, alla länkar ska testas på alla sätt och vis, lägg till och uppdatera hoyor, skriv in fakta och allt annat du kan göra på sidan. Leta tekniska fel helt enkelt!
          Tala sedan bara om vad du hittar för fel och vart, vad som är krångligt och om du saknar något. Konstruktiv kritik helt enkelt. Kul idéer tas också gärna emot! Vad skulle du vilja ha för funktioner på sidan?

(Många saker fungerar inte än, blad annat visas inte bilderna som de ska, det gå inte att ladda upp bilder än, och vi har lite problem med forumet än så länge. Dessa saker kommer dock att åtgärdas om ca en vecka, då databasen flyttar till en ny server.)

Bra att veta är att ingen kan förstöra något och _inga_ kunskaper om hoyor krävs.
          Jag vill helt enkelt åt klåfingriga personer som klickar och gör allt man "inte får eller ska göra" på sidan, helt enkelt för att komma åt säkerhetshål och tekniska problem som jag själv inte hittat än!

Tack på förhand!

--------------------
          Therese!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 08-08-2025, 12:48

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon