CITAT (amaira @ 20-10-2005, 08:37)
CITAT (Berith @ 20-10-2005, 07:42)
CITAT (amaira @ 19-10-2005, 18:54)
Ja, Posse är tack och lov avstängd till slut

Åh vad ledsen jag blir när
du amaria skriver så.

Du! som skickar kramar åt alla håll... Är du också inblandad i den ev. avstängningen?
Har du missat Posses sjuka sidor?
Fullständigt oprovocerade (alltså uppdykande ur det blå, utan föregående diskussion) nya totalkonstiga inlägg med grova personangrepp.
Och oförmåga att kunna släppa "Copycat" och annat.
Lugn och ro på forumet, var inte Posses starka sida.
Inte ens den värsta brottsling är utan sina goda sidor! (Och Posse är ingen brottsling ;-)
Ledsen att jag gör dig besviken Berith.

Jag är inte något "helgon". Inte heller är jag särskilt bra på att ta provokationer.
Posses sista inlägg VAR "totalfult" och "helgalet"! Så skriver bara en sjuk människa. Posse behöver troligtvis professionell hjälp på något vis.
Om man skriver sådana inlägg för många gånger (eller EN gång om det är riktigt illa) blir man faktiskt avstängd.
Något som är fullständigt utanför min makt att påverka.
Dessutom tas sådana inlägg bort så fort webmaster får vetskap om dem.
Och för er som flyger i taket när jag skriver om "professionell hjälp" i samband med "psykisk störning" av något slag, vill jag bara säga att jag INTE skriver det med kränkande tankar!!!
Med risk för att trampa ihjäl nån, inte bara deformera några tår... Jaa jag har nog missat Posses
sjuka sidor. Visst att h*n har extrema (kanske fel ord...) åsikter om en del ämnen men dom åsikterna är väl inte mer oacceptabla än när du amaira "påpekar" att någon är psykiskt sjuk.
(Slänger in en kram och en
här så uppväger väl det min negativa attityd just nu. Eller?) Tycker det är konstigt att du "får" göra så - inte bara en gång utan flera gånger, har sett det i flera inlägg. Jag tycker också det är konstigt att ingen annan (av oss andra medlemmar, eller forumansvariga) protesterar mot det.
Det finns personer här inne som jag inbillar mej är omtyckta av alla de andra medlemmarna, och det finns dom som är omtyckta av många eller bara några få. Om jag skulle gissa så tillhör nog du dom första, men jag kan ju ha väldigt fel. Kanske att ingen protesterar mot ditt inlägg för att du är omtyckt av "alla"? Kanske någon mer än jag tycker att det är ett väldigt grovt övertramp att påstå att någon är psykiskt sjuk? Eller är det bara för att det är du amaira som säger det som andra är tysta? Jag har sagt det några gånger förut och säger det igen... Om ingen protesterar så kan ju den som säger eller gör något tro att det är helt ok att säga eller göra så.
Jag protesterar!
Neej jag tycker inte att Posses återkommande inlägg om Copycat och andra är intressanta eller trevliga. Visst, jag läser dom men jag suckar mest över dom. Men neej jag upplever inte Posse som psykiskt sjuk. Jag sökte på h*ns inlägg sedan starten och då skiljer h*n sej väl inte från oss andra? Tittade också in i h*ns album med lika fina bilder som i vilken annans som helst.
Och joo amaira (angående ett annat av dina inlägg i den här tråden) jag tror att vi/ni kan påverka Ingemar till att plocka bort medlemmar. Om bara tillräckligt många har åsikter om en viss person blir det ju tyst om just den personen stängs av.
Håller med Ralf i hans inlägg här också.... Att det är "fel" personer som försvunnit...