Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
min underbara kamrat, och mitt allt på jorden lämnat mej, i kväll. hur jag ska orka, vet jag inte,, men de går, över med tiden, men det gör så förtvivlat ont. jag kan inte sluta att gråta.
redigerat stavfel
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
hejsan alla mina underbara vänner här på odla. utan er´, vet jag inte vad jag skulle gjort för att klara detta, som så fullständigt slog mej till marken. jag har haft hundar i 36 år och det är många som kommit och gått genom åren, men aldrig trodde jag att detta skulle bli så svårt. alla era tröstande ord och kramar har burit mej och hållt mej upprätt dom sista tre dagarna, och nu börjar jag vakna igen. jag kan tänka på hans tokigheter och le åt dom.. och jag vågar se likheterna i hans dotter här på golvet. jag ser honom i henne, och kommer aldrig att glömma mitt hjärtegryn. livet går så sakta vidare och jag kan skönja lite ljus i horisonten igen. nu väntar jag bara på att få hem hans aska, så är allting på plats igen. ett fotto i förstoring kommer också på posten, och ska sitta över hans sänghalva. (vi delade en dubbelsäng) han till höger och jag till vänster. nu ska jag ta mina små och mamman på en liten promenad. åter igen ett tackför ert stöd.
Eva/pejori
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2